پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 خرید بارسلونا در 2019 (+ عکس)

کد خبر : 86408  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 دی 1397
جلد موندو دیپورتیوو

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد بردن آدرین رابیو و فرنکی دی یانگ و عدد 5 از 5 خرید بارسلونا در سال 2019 نام برد به صورتی که این 5 بازیکن در خط دروازه، 1 مدافع میانی، 2 هافبک و 1 مهاجم سهمیه بندی شده اند.

 

صرف نظر از عناوین تیم در انتهای فصل، بارسلونا همچنان به تقویت تیم خود می اندیشد که در حال حاضر به 5 پست جهت تقویت تیم می نگرد چون میانگین سن تیم با حضور مسی، سوارز، راکیتیچ، پیکه و بوسکتس افزایش یافته است.

 

یاسپر سیلسن مایل به ترک بارسلونا

 

 

سیسلن که در تابستان قبل درنهایت در بارسلونا باقی ماند همچنان جز بازی های جام حذفی فرصت دیگری ندارد وتمایل او به ترک بارسلونا در انتهای فصل است. طبق گزارش، باشگاه قصد دارد تا با 15 میلیون یورو دروازبانی را جایگزین او نماید. سیسلن تا 2021 دارای قرارداد و دارای بند آزاد سازی 60 میلیون یورویی است.

 

خروج توماس ورمالن و جذب جایگزین

 

توماس ورمالن مدافع بلژیکی باتجربه و همواره مصدوم بارسلونا در فصل پایانی قرارداد از هم اکنون باید چمدان های خود را برای ترک باشگاه ببندد و باشگاه قصد دارد تا ماتیاس دی لیخت و یا در صورت عدم جذب این مدافع هلندی، ژن کلایر تودیبو را از تولوز جذب نماید که این مدافع نیز رد فصل پایانی قرارداد به سر می برد. همچنین موریو به صورت قرضی جذب شده و برای ماندن کار سختی برای اثبات خودش در پیش خواهد داشت که در صورتی که بارسلونا نتواند روی خرید مدافعی به توافق برسد می تواند بند خرید 25 میلیون یورویی جیسون را به اجرا درآورد.

 

 

از سوی دیگر وضعیت ساموئل اومتیتی نیز هنوز مشخص نیست و عمل جراحی می تواند عوارضی را برایش درپی داشته باشد چون او در سال 2010 یک بار زانوی خود را عمل کرده بود.

 

 

فرنکی و رابیو

 

در کنار این دو، بارسلونا به دنبال جذب آدرین رابیو و فرنکی دی یانگ در خط میانی است که در حال حاضر شانس بالایی برای اضافه کردن این دو دارد چون رابیو بازیکن آزاد است و فرنکی نیز بارها از عشق خود به بارسلونا حرف زده است مگر اینکه پیشنهاد اغوا کننده ای از سایر باشگاه ها به دستشان برسد.

 

 

جایگزین لوئیس سوارز

 

بارسلونا باتوجه به 32 سالگی لوئیس سوارز به دنبال جذب یک مهاجم شماره 9 نیز می گردد که در حال حاضر مونیر الحدادی بدون تمدید به دنبال ترک باشگاه است در شرایطی که در تابستان قبل پاکو آلکاسر راهی دورتموند شد. آندره سیلوا از سویا، مکسی گومز (تصویر زیر) از سلتاویگو، پیاتک از جنوآ، نیکلاس پپه از لیل، تیمو ورنر از لایپزیگ، جوویچ از فرانکفورت و هری کین از تاتنهام به عنوان گزینه های خرید بارسلونا نام برده شده اند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.