پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اطمینان بارسلونا از بقای والورده

کد خبر : 86415  |  زمان ارسال : جمعه 14 دی 1397
تیم عاشق والورده هستند

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا تصمیم خود را درخصوص ارنستو والورده گرفته است و اگر والورده چیزی نگوید بند یکساله افزایشی قراردادش اجرا خواهد شد تا ارنستو حداقل تا سال 2020 سرمربی تیم باشد.

 

اگرچه که والورده در مصاحبه هی خود به ویژه آخرین مصاحبه با رسانه باشگاه درخصوص آینده خود با شک و تردید حرف زد و آن را وابسته به نتایج تیم دانست اما مقامات باشگاه نسبت به بقای والورده متقاعد شده اند و مطمئن هستند که این سرمربی قرارداد 3 ساله خود را تا انتها به پایان خواهد رساند.

 

طبق گزارش موندو، مقامات بارسلونا ضمن رضایت از عملکرد والورده، بازیکنان را نیز در حمایت از سرمربی می بینند و تیم عاشق اوست.

 

با این حال اگرچه تاریخ مشخصی برای به اجرا درآمدن بند افزایشی یکساله مشخص نیست اما تا جایی که مشخص است، قبل از اولین هفته ماه می میلادی یعنی 4 ماه دیگر والورده برای نپذیرفتن ادامه همکاری فرصت دارد و پس از آن قرارداد به صورت خودکار به صورت یکساله تمدید خواهد شد.

 

در بارسلونا معتقد هستند که شک و تردید والورده منطقی است چون تضمینی برای ادامه این روند باتوجه به هر گونه اتفاقات طی چند ماه آینده وجود ندارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.