پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درانتظار بیش از 100 میلیون درآمد برای خرید

کد خبر : 86417  |  زمان ارسال : جمعه 14 دی 1397
برنامه برای تامین هزینه

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا با فروش 50 میلیون یورویی پائولینیو و همچنین 23 میلیونی پاکو آلکاسر به دورتموند، در کنار برنامه فروش دنیس سوارز، یاسپر سیلسن و آندره گومز در تابستان آینده می تواند بیش از 100 میلیون یورو حتی تا 150 میلیون یورو برای خرید های خود درآمد کسب کند.

 

طبق گزارش روز گذشته روزنامه موندو با اعلام خرید 5 بازیکن که جذب رابیو رایگان خواهدد بود، بارسلونا در خط دروازه، قلب خط دفاع، دو هافبک و یک مهاجم برای خرید برنامه دارد که از این رو در تلاش است تا هزینه جذب ان ها را فراهم کند در شرایطی که تنها جذب فرنکی دی یانگ بیش از 70 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

 

در کنار فرنکی، بارسلونا به دنبال جذب دروازبانی با قیمت حدودا 15 میلیون یورو است و خرید مهاجم نیز بستگی به انتخاب باشگاه دارد که می تواند دیگر هزینه بالای باشگاه در صورت خریدن ستاره ای بزرگ باشد.

 

بارسلونا در قلب خط دفاع نیز می تواند تودیبو را رایگان جذب کند تا بدین صورت بتواند حدودا 150 میلیون یورو برای فرنکی و یک مهاجم هزینه کند.

 

بارسلونا در تابستان قبل با خریدهای ایده آل از نظر مالی چون آرتورو ویدال و مالکوم و همچنین و لنگله توانست دخل و خرج خود را متوازن گند و انتظار می رود چنین روندی ادامه داشته باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.