پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک سالگی کوتینیو در بارسلونا

کد خبر : 86449  |  زمان ارسال : یکشنبه 16 دی 1397
6 ژانویه 2018

اختصاصی بارسانیوز – امروز 6 ژانویه سال 2019 است یعنی هم اکنون یکسال از خبر انتقال رسمی فیلیپه کوتینیو از لیورپول به بارسلونا می گذرد خبری بزرگ برای هواداران بارسلونا که حالا جایگزینی ایده آل برای نیمار دارند و از سوی دیگر بازیکنی را جذب کرده اند که عاشق بارسلونا است.

 

ولی با این حال، اوضاع برای کوتینیو به خوبی پیش نرفت چون او پس از پیوستن به بارسلونا به مدت 3 هفته از میادین بابت مصدومیت دور بود و در ادامه فصل گذشته نیز جواز بازی در لیگ قهرمانان را نداشت و از سوی دیگر در آرایش 2-4-4 والورده مهره تعویضی آندرس اینیستا محسوب می شود.

 

اما در آغاز فصل با بازگشت والورده به سیستم 3-3-4، فیلیپه کوتینیو مهره اصلی تیم در پست هافبک چپ بود که پس از ناکامی تیم در فاز دفاعی، پس از چند دیدار به وینگر چپ منتقل شد تا اینکه مواجهه با مصدومیت مجددا او را از ترکیب اصلی دور کرد تا اینبار دمبله به خوبی از نبودن کوتینیو استفاده کند.

 

کوتینیو در 5 بازی اخیر بارسلونا تنها در یک بازی تشریفاتی مقابل تاتنهام از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشته که نتیجه بازی های نچندان خوب او در طول فصل جاری است که حتی انتقاد خبرنگاران را نیز درپی داشت که والورده با اعلام اینکه به تازگی از مصدومیت رهایی یافته از او حمایت کرد.

 

در دیدار امشب نیز انتظار می رود که کوتینیو مجددا کار را از روی نیمکت آغاز کند و دمبله از ابتدا در ترکیب قرار داشته باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.