سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ملاقات بارسلونا و نیمار برای بازگشت !

کد خبر : 86478  |  زمان ارسال : سه شنبه 18 دی 1397
دیدار قبل از کریسمس

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش رادیو کاتالونیا، باشگاه بارسلونا اخیرا دیداری با نمایندگان نیمار برای بررسی امکان بازگشت او به بارسلونا داشته و این کار را از طریق آندره کوری استعدادیاب خود در کشور برزیل انجام داده است.

 

نیمار که فقط چند ماه پس از ترک بارسلونا با ادعای نارضایتی از شرایط خود در پاریس بابت درگیری های شروع کار خود در این باشگاه با کاوانی و سپس ناکانم ماندن پروژه پاری سن ژرمن در راه فتح لیگ قهرمانان برای بازگشت به نیوکمپ به بارسلونا لینک شد، چندین بار نیز از هم تیمی های سابق خود در بارسلون دیدار کرد که ان شایعه بازگشت او را قوت بخشید.

 

اگرچه نیمار شایعات چند ماه قبل موندو برای بازگشت خود را در شبکه های اجتماعی تکذیب کرد اما ناکامی ادامه دار پاری سن ژرمن در اروپا می تواند نیمار را از این باشگاه خارج کند و به بارسلونا بازگرداند تا جایی که رادیو کاتالونیا خبر از دیدار دو طرف داد.

 

طبق گزارش منتشر شده، آندره کوری نماینده و استعدادیاب بارسلونا در آمریکای جنوبی قبل از کریسمس با اطرافیان نیمار ملاقاتی داشت تا درخصوص احتمال بازگشت او حرف بزند که این ملاقات را با پینی زهاوی شخص تاثیرگذاردر انتقال نیمار به پاری سن ژرمن و آلوارو کاستا دوست نزدیک نیمار انجام داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.