پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا؛ قول بارتومئو به دنیس برای خروج !

کد خبر : 86528  |  زمان ارسال : چهارشنبه 19 دی 1397
دنیس در مسیر لندن

اختصاصی بارسانیوز - پس از لینک شدن دنیس سوارز به آرسنال طی روزهای اخیر، هم اکنون مارکا اعلام کرده است که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا شخصا به دنیس سوارز وعده خروج داده است به این معنی که روند خروج او را تسهیل کند.

 

طبق گزارش، مشکل همیشگی بارسلونا در بازار نقل و انتقالات مسایل مالی است که اینبار آرسنال قادر به پرداخت هزینه جذب دنیس سوارز نمی باشد و به دلیل مشکلات اقتصادی به دنبال جذب این هافبک اسپانیایی نیمکت نشین بارسلونا است هافبکی که در برنامه ارنستو والورده جایی ندارد.

 

بارسلونا که برای خریدهای تابستان آینده از جمله فرنکی دی یانگ نیاز به پول نقد و کسب درآمد دارد حتی با تحریم مونیر از همراهی تیم برای ادامه فصل به دنبال وادار کردن او برای خروج در ژانویه است و از این رو درنظر دارد تا از فروش دنیس نیز حداکثر مبلغ را کسب نماید.

 

طبق گزارش منتشر شده، بارتومئو شخصا وارد این معامله خواهد شد و به دنیس سوارز برای به سرانجام رسیدن این انتقال کمک خواهد کرد.

 

بارسلونا قصد دارد 15 میلیون یورو از فروش دنیس سوارز کسب کند و با توجه به درنظر گرفتن شرایط آرسنال قصد اعمال بند خرید اجباری را در تابستان دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.