پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زنگ خطر در بارسلونا برای رابیو !

کد خبر : 86534  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 دی 1397
بارسلونا اقدامات اخیر رابیو را نمی پسندد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش امروز روزنامه اسپورت، علی رغم اینکه در باشگاه بارسلونا نسبت به جذب آدرین رابیو و رسیدن به توافق شخصی با این هافبک فرانسوی خوشبینی وجود دارد اما بارسلونا برخی از اقدامات اخیر او را دوست نداشته چون با چند باشگاه دیگر نیز وارد مذاکره شده است.

 

طبق گزارش اسپورت، جذب آدرین رابیو هنوز توسط بارسلونا به سرانجام نرسیده چون روند مذاکرات برخلاف انتظار سریع پیش نمی رود و آسان به نظر نمی رسد اگرچه که رابیو پیش از این علاقه خود برای پیوستن به بارسلونا را به عنوان اولویت به مدیران بارسلونا اعلام کرده اما نمایندگان او به ویژه مادرش در مذاکره با سایر باشگاه ها به سر می برند.

 

طبق گزارش منتشر شده، مذاکره مادر رابیو با 4 باشگاه بزرگ اروپایی دیگر به مذاق مدیران بارسلونا خوش نیامده چون ممکن است اورا نیز به مانند گریزمان در آخرین لحظات از دست دهند.

 

 

بارسلونا در اوایل ماه دسامبر از تصمیم قطعی رابیو جهت تمدید نکردن قرارداد با پاری سن ژرمن مطلع شد و بلافاصله به مادر آدرین رابیو علاقه خود را ابراز کردند که همچنان پابرجاست اما از ابتدای سال، مادر رابیو در جست و جوی بهترین پیشنهاد وارد مذاکره با 4 باشگاه بزرگ اروپایی دیگر شده است.

 

در باشگاه بارسلونا همچنان به دنبال برگزاری نشستی با مادر رابیو می باشند تا ماجرا را تمام کنند چون طبق گزارشات اخیر، رابیو پیشنهاد های تاتنهام و لیورپول را رد کرده و در کنار این دو علاقه منچستریونایتد را نیز دراختیار دارد و یوونتوس نیز دیگر مشتری او نام برده می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.