پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیمنتا: ریکی نمی ترسد و این از DNA بارسایی اوست

کد خبر : 86536  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 دی 1397
گارسیا پیمنتا در مصاحبه با اسپورت

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت باتوجه به دیدار امشب تیم والورده مقابل لوانته در جام حذفی و دعوت کردن او از 4 بازیکن تیم دوم، به گفت و گو با گارسیا پیمنتا سرمربی تیم دوم پرداخت.

 

پیمنتا در این گفت و گو ضمن ابراز خوشحالی از رسیدن چند بازیکن تیم دوم به تیم اصلی در عین حال نگران تاثیرگذار بودن این موضوع روی نتایج تیم دوم در راه صعود به دسته بالاتر بود که در این خصوص گفت:

صادقانه می گویم که بهتر از حد تصورم کار کرده ایم، باتوجه به اینکه میزان دشواری رقابت های دسته دوم را بدانیم. در فرم خوبی هستیم و تیمم بهترین نمایش خودش را به معرض نمایش گذاشته و از جایگاه فعلی تیم خوشحالم.

 

اما در گلزنی ضعف دارید

وقتی که رافا موخیکا کارش را آغاز کند متوقف نخواهیم شد، همچنین آبل رویز را داریم که مصدوم شد که استعداد زیادی دارد اگرچه که فقط گلزنی وظیفه مهاجمان نیست. به آلنا بنگرید، او سه گل برای ما به ثمر رسانده است.

 

خرید خواهید داشت؟

همیشه باید به بازار توجه داشت. اگر بتوانیم تیم را بهبود بخشیم که کار دشواری است، حتما این کار را خواهیم کرد. سه هفته تا پایان بازار زمستانی باقی مانده و درب باشگاه به روی هرکسی باز است.

 

و خروجی ها؟

در واقع در موردش فکر نکرده ایم اما این امکان هم وجود دارد، به هر حال بازیکنانی که کمتر بازی می کنند در صورت رسیدن پیشنهاد می توانند تصمیم به رفتن بگیرند. به نظر نمی رسد کسی خارج شود هرچند که باشگاه های زیادی از دسته دوم برایشان تماس می گیرند.

 

صعود خواهید کرد؟

امیدوارم اما هدف اصلی من این است که بازیکنان بخبود یابند. هدف ما این است که در جمع 4 تیم نخست باشیم. بازی کردن در دسته بالاتر بهتر است چون می توان در زمین هایی بهتر بازی کرد و تیم های قدرتمند تری با تمایل بیشتر برای دراختیار داشتن مالکیت توپ وجود دارد که برای ما بهتر است.

 

ریکی را چطور می بینی؟

او در نخستین سال حضور خود در تیم اصلی به سر می برد و فکر می کنم همه چیز برایش به سرعت پیش رفت ولی با این حال از نظر فنی بازیکنی متفاوت است و استعدادی ذاتی دارد و نگرشش در بازی فوق العاده است و این حاصل اعتماد به نفس اوست که از بازی کردن مقابل بزگرتر از خود نمی ترسد و برایش مهم نیست که اگر بازیکن حریف 195 سانتی متر قد داشته باشد چون به توانایی هایش اعتماد دارد و این از DNA بارسلوناست.

 

چه ضعف هایی دارد؟

او باید در همه جوانب بهتر شود اما توجه داشته باشیم که تنها 19 سالش است. باید گل های بیشتری  تولید کند و بهتر دفاع کند و در نبردهای هوایی موفق شود اما به هر حال در دوره یادگیری است و انتظار زیادی از او داریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.