پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شایعه روز؛ شرط عجیب رابیو برای بارسلونا !

کد خبر : 86548  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 دی 1397
بند درخواستی غیرمعمول آدرین

اختصاصی بارسانیوز – اسپورت پس از روی جلد بردن آدرین رابیو در نسخه امروز خود با اعلام به صدا درآمدن زنگ خطر در باشگاه بارسلونا بابت مذاکره مادر این هافبک فرانسوی با 4 باشگاه دیگر، در جدیدترین گزارش خود از شرط عجیب رابیو برای بارسلونا بنابر گزارش روزنامه نگاری به نام abdellahboulma@ که در حساب توئیتری خود اعلام کرد پرده برداشت.

 

طبق گزارش منتشر شده، یکی از موانع اصلی بر سر راه انتقال آدرین رابیو به بارسلونا، تنها مشکلات اقتصادی نیست بلکه ورزشی است چون رابیو قصد اعمال بندی در قرارداد را دارد که در پست شماره 6 یعنی هافبک دفاعی بازی نکند پستی که در سیطره سرجیو بوسکتس است.

 

این شرط در شرایطی است که پذیرفتن آن توسط هر باشگاهی به سختی امکان پذیر خواهد بود چون بستگی به نظر سرمربی تیم خواهد داشت و به نظر نمی رسد که بارسلونا این شرط را بپذیرد.

 

طبق گزارش اسپورت این ادعا می تواند به مصاحبه چند سال پیش رابیو مربوط شود که اعلام کرده بود بازی در پست هافبک دفاعی را بابت وظایف دفاعی بیشتر دوست ندارد و مایل است تا در حملات تیم شرکت کند.

 

توماس توخل نیز درخصوص رابیو در ماه سپتامبر اعلام کرده بود که رابیو برای بازی در پست هافبک دفاعی باتوجه به خصوصیات بازی خود مناسب نیست.

 

با این حال اگر رابیو از بازی در پست هافبک دفاعی بابت نیمکت نشین شدن و یا بی علاقگی خود برای بازی در این پست واهمه داشته باشد باید بداند که بارسلونا در حال جذب فرنکی دی یانگ جهت بازی در پست شماره 6 است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.