پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جایگزین منیر الحدادی از لاماسیا می آید

کد خبر : 86554  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 دی 1397
شاید این فرصتی است که آبل رویز همیشه در انتظارش بوده

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که دیگر منیر الحدادی در تیم او جایی ندارد و از این پس به او بازی نمیدهد . والورده این تصمیم را پس از آن گرفت که منیر حاضر به تمدید قرارداد با بارسلونا نشد . منیر در حال حاضر تنها جایگزین سوارز در بارسلونا است .

 

با توجه به شرایط ایجاد شده احتمال خروج منیر در همین ژانویه وجود دارد . اکنون بازیکنانی همچون کریشتوف پیاتک , نیکولاس پپه , مکسی گومز , لوکا یوویچ و تیمو ورنر به بارسلونا برای جایگزینی منیر لینک شده اند اما ممکن است یک گزینه خانگی وجود داشته باشد !

 

این گزینه آبل رویز بازیکن لاماسیا است . روزنامه آ.اس مدعی شده که بارسلونا آبل رویز به عنوان یک بازیکن خانگی و همچنین ارزان  برای جایگزینی با منیر الحدادی فکر میکند .

 

به این ترتیب بارسلونا در صورت انتخاب آبل رویز علاوه بر جنبه اقتصادی میتواند منتظر ورود بازار نقل و انتقالات تابستان شود .

 

 

البته ورود به نقل و انتقالات تابستانی تضمینی برای خرید جایگزین سوارز نیست زیرا ممکن است آبل رویز خود را ثابت کند و ممکن است مهاجم تیم ملی اسپانیا تبدیل به بازیکن تیم اول بارسلونا نیز شود .

 

آبل رویز بدون تردید یکی از آینده دار ترین بازیکنان لاماسیا است . او در جام جهانی زیر 17 سال که سال گذشته در هند برگزار شد عملکرد بسیار خوبی داشت . رویز تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد ( امکان تمدید تا 2023 وجود دارد ) و بند خروج او 100 میلیون یورو است . او همچنین توانایی بازی در تمام موقعیت های خط حمله را دارد اگرچه بهترین پست برای بازی او به عنوان مهاجم مرکزی میباشد . والورده این بازیکن را در تابستان گذشته به تور پیش فصل آمریکا بُرد . رویز در 28 ژانویه 19 ساله میشود .

 

البته رافا موخیکا و آلخاندرو مارکوئز دیگر بازیکنان جوان لاماسیا گزینه های دیگر بارسلونا هستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.