پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازی با اعصاب کوتینیو با استفاده از کلوپ !

کد خبر : 86575  |  زمان ارسال : جمعه 21 دی 1397
سرزنش از انگلستان

اختصاصی بارسانیوز – در شرایطی که فیلیپه کوتینیو ضمن خارج از شدن از ترکیب اصلی ارنستو والورده به عنوان گران ترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا زیر فشار مطبوعات اسپانیایی و به ویژه کاتالونیایی قرار دارد، در بریتانیا در حال سرزنش کردن کوتینیو بابت ترک لیورپول هستند.

 

در شرایطی که کوتینیو یکسال با علاقه قلبی از جمع قرمزهای بند لیورپول جدا شد و تمامی دشواری های ان را نیز پذیرفت، در طول یکسال اخیر بابت فرم خوب لیورپول و پیش نرفتن اوضاع بر وفق مرادش در بارسلونا زیر فشار قرار گرفته که حالا در انگلستان رسانه ها، توصبه کلوپ در ماه می سال 2017 را بازخوانی کرده اند.

 

یورگن کلوپ به کوتینیو توصیه کرده بود که:

اگر در اینجا بمانید بابت افتخار به شما، تندیس شما را خواهند ساخت. اما اگر به جایی دیگر چون بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال مادرید بروید صرفا یکی دیگر از بازیکنان تیم خواهید بود درحالی که در لیورپول می توانید چیزهای بیشتری داشته باشید.

 

بنابراین کوتینیو که درون زمین می توان از چهره اش، عدم شادابی و تصمیمات عجولانه را با بالارفتن میزان اشتباهات در پاس ها و شوت هایش مشاهده کرد، باید در اسرع وقت اوضاع را تغییر دهد که حتی ارنستو والورده در کنفرانس پس از بازی شب گذشته اعلام کرد که کوتینیو باید برای جایگاهش بجنگد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.