پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوال روز؛ بازیکنان فعلی بارسلونا توانایی بازی تیکی تاکا دارند؟ (+نظرسنجی)

کد خبر : 86583  |  زمان ارسال : جمعه 21 دی 1397
پنجمین سال فاصله گرفتن از فلسفه

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در شرایطی به ارائه نکردن بازی زیبا و دلچسب متهم می شود که باشگاه از زمان ورود لوئیز انریکه از بالاترین مرتبه فلسفه خود فاصله گرفت در شرایطی که در زمان هدایت لوچو، بازیکنان بیشتری از لاماسیا در بارسلونا حضور داشتند.

 

انریکه با دراختیار داشتن نیمار، با اتخاذ سبک بازی مستقیم از میزان کارآیی بوسکتس، ژاوی و اینیستا کاست که حتی با اعتراف این بازیکنان بابت کم اهمیت تر شدن نقش آن ها بابت کاهش قابل لمس تعداد پاس هایشان همراه بود.

 

اما بارسلونا در طول سالیان اخیر بجز فصل جاری تنها سرجی روبرتو و دنیس سوارز را از لاماسیا به تیم اصلی رسانده و هم اکنون نیز کارلس آلنا اضافه شده در شرایطی که حتی اینیستا و ژانوی نیز برای حضور در ترکیب اصلی تا 24 و 25 سالگی صبر کردند.

 

بارسلونا در حال حاضر با آلبا، اومتیتی، لنگله، سمدو، آرتور، ویدال، راکیتیچ، سوارز، دمبله، مالکوم و کوتینیو به عنوان کلیدی ترین بازیکنان خود تنها پیکه، روبرتو، بوسکتس و مسی را از لاماسیا در ترکیب اصلی خود می بیند که 3 بازیکن از مرز 30 سال فراتر رفته اند.

 

این در شرایطی است که میانه زمین و خط حمله بارسلونا با فقر شدید بازیکنان رشد یافته از لاماسیا مواجه است جایی که یک دهه روی نبوغ اینیستا و ژاوی با همکاری چشم نواز آن ها با مسی از آن سود برد.

 

مسی، اینیستا و ژاوی بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده اند که بدون دیدن یکدیگر از موقعیت هم درون زمین آگاه بوده اند درحالی که درحال حاضر به نظر نمی رسد بارسلونا از چنین پتانسیلی در میانه زمین و فاز تهاجمی برخوردار باشد چون بسیاری از بازیکنان در لاماسیا آموزش ندیده اند.

 

شاید مثال نقض بزرگ این سوال پپ گواردیولای منچسترسیتی باشد اما منچسترسیتی تا چه حد به بارسلونای پپ نزدیک شده است؟

 

به هر حال این سوال از فصل گذشته بابت استقبال کم هواداران بارسلونا از بازی های تیم در نیوکمپ در مطبوعات شکل گرفت و از والورده در کنفرانس ها پرسیده می شد.

 

اما به نظر شما، می توان از تیم فعلی انتظار ارائه بازی تیکی تاکا همچون بارسلونای پپ گواردیولا داشت؟

 

 

image polls

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.