پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلوپ در سال 2017 وضعیت فعلی کوتینیو در بارسلونا را پیشبینی کرده بود !

کد خبر : 86604  |  زمان ارسال : شنبه 22 دی 1397
کوتینیو در بازی های اخیر بارسلونا تبدیل به بازیکن تعویضی شده است

اختصاصی بارسا نیوز - کوتینیو یکی از گران قیمت ترین انتقال های تاریخ فوتبال جهان است . این بازیکن برزیلی در ژانویه گذشته با قراردادی به ارزش 160 میلیون یورو به بارسلونا پیوست . لیورپول قصد فروش نداشت و با پیشنهاد نجومی تقریبا کار انتقال را غیرممکن کردند . اما بارسلونا در نهایت موفق به خرید این ستاره شد .

 

یک سال از این انتقال سپری شده و حالا ما کجا هستیم ؟ لیورپول با 4 امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ جزیره است درحالی که بارسلونا با 5 امتیاز اختلاف در صدر جدول لالیگا قرار دارد . در همین حال اما کوتینیو تبدیل به بازیکن تعویضی شده و در آخرین بازی مهم برابر ختافه تنها 8 دقیقه پایانی به میدان رفت .

 

 

هافبک برزیلی به عنوان جایگزین اینیستا در خط میانی و یا نیمار در خط حمله کار میکند . اما در خط حمله دمبله نسبت به کوتینیو اولویت دارد و در خط هافبک نیز با ورود آرتور و حضور همیشگی راکیتیچ و بوسکتس جایی برای کوتینیو نیست .

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول قبلا چنین وضعیتی را برای کوتینیو پیشبینی کرده بود . دیلی میرور پس از کنجکاوی متوجه نکته ای در مصاحبه قدیمی کلوپ شده است .

 

کلوپ در ماه مه سال 2017 گفت :

در اینجا ( لیورپول ) بمانید تا در پایان به افتخار شما یک مجسمه بسازند . اگر به جای دیگری مانند بارسلونا , بایرن مونیخ و رئال مادرید بروید , شما فقط یک بازیکن دیگر ( در میان تعداد زیادی ستاره ) خواهید بود . اما اینجا شما چیز بیشتری هستید .

 

آخر داستان کوتینیو چه میشود ؟ فعلا هیچکس نمیداند . برخی شایعات مدعی هستند بارسلونا با فروش او برای خرید نیمار اقدام میکند و برخی شایعات نیز از علاقه منچستر یونایتد به این بازیکن حکایت دارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.