پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس والورده : کوتینیو باید خودش را بهبود ببخشد . بازگشت نیمار ؟

کد خبر : 86606  |  زمان ارسال : شنبه 22 دی 1397
بارسلونا فردا یکشنبه ساعت 21 به مصاف ایبار میرود

اختصاصی بارسا نیوز - سرمربی بارسلونا پیش از دیدار برابر ایبار در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد . مربی به خروج منیر و نیاز تیم به یک مهاجم مرکزی گفت . او همچنین وضعیت کوتینیو را بررسی کرد و گفت که او و دمبله میتوانند بازی های بیشتری انجام دهند .

 

ایبار :

آنها تیمی با سبک مشخص هستند و تحت هدایت مندلیبار با سبک بسیار متقاعد کننده ای بازی میکنند . آنها میخواهند فشار بیاورند و به ما اجازه رسیدن به زمین خود را ندهند . ما باید با این فشار مقابله و همچنین از توپ ربایی آنها جلوگیری کنیم . ما باید در این زمینه آگاهانه رفتار کنیم .

 

خرید جایگزین منیر الحدادی :

ما باید ابعاد ماجرا را بررسی کنیم . واضح است که با خروج منیر یک جایگاه خالی شده است و این موضوع حتی میتواند نسبت به مصدومیت رافینیا نیز آسیب بیشتری داشته باشد . در ماجرای رافینیا ما مشکل را از طریق آوردن کارلس آلنا پوشاندیم اما آلنا بیشتر هافبک است . بنابراین ممکن است در شرایط کنونی ما بیشتر تابع بازار باشیم . خرید بازیکن از بازار نقل و انتقالات باز است اما ما باید محدودیت مالی را هم در نظر بگیریم . خواهیم دید آیا بازیکنی خریداری میشود یا نه . در غیر این صورت ما از تیم B بازیکن می آوریم . آبل رویز مصدوم است و ما برای بازی فردا فقط موخیکا را داریم .

 

کوتینیو :

در طول فصل زمان هایی وجود دارد که شما خوش شانس هستید و کوتینیو نیز بازی های خوبی انجام داد و ما امیدواریم او همچنین به بازی خوب ادامه دهد . او باید مثل تمام بازیکنان خودش را بهبود ببخشد . من ترجیح میدهم روی چیزهای خوب تمرکز کنم . این اتفاق برای دمبله , آرتور ملو و آرتورو ویدال و بازیکنان دیگری رخ داد . کوتینیو میتواند در کنار دمبله بازی کند . من بدنبال تعادل در خط حمله و دفاع هستم .

 

نیمار :

او یک بازیکن عالی است اما بازی تیم دیگری است . شایعات زیادی درباره او وجود دارد اما او بازیکن پاریس است . او بازیکنی عالی است اما هیچکس به من چیزی در موردش نگفته است .

 

کوکوریا ( مدافع قرضی بارسلونا در ایبار ) :

او این فصل عالی بوده و در ایبار به خوبی کار میکند . اخبار خوبی در موردش وجود دارد و او تحت نظارت مندلیبار تمرین میکند .

 

کوتینیو در پست مهاجم کاذب ؟

باید به راه حل ها فکر کرد . من تاکنون او را در این پست امتحان نکرده ام . کوتینیو بیشتر در کناره ها حرکت میکند .

 

لاماسیا :

چیزی که همیشه در مورد بازیکنان لاماسیا باید بدانید این است که باید در مورد آنها صبور باشید

 

او در مورد لاماسیا همچنین افزود :

باید با بازیکنان جوان صبور باشید . در این فصل باشگاه تعداد دسته های پایین را کاهش داده است . موضوع این نیست که تمام بازیکنان به تیم اول راه پیدا کنند . در اتلتیک بیلبائو نیز این فرهنگ وجود دارد که همه با آن آشنا هستند .

 

400 گله شدن مسی در لالیگا :

نمیدانم باید چه بگویم که تاکنون گفته نشده است . این یک اتفاق جذاب و فراتر از هرکسی که در این اتاق حضور دارد . من امیدوارم که چهارصدمین گل هرچه زودتر به ثمر برسد . این عدد شاید تنها در دسترس یک بازیکن باشد ( مسی ) و نمیدانم آیا کسی در آینده بیشتر از آن را به ثمر میرساند یا نه .

 

خرید موراتا :

همانطور که در مورد نیمار هم گفتم او بازیکن تیم دیگری است . او بازیکن بزرگی است و ما برای او احترام زیادی قائل هستیم اما او برای تیم دیگری بازی میکند

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.