پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرتور , برای جلوگیری از غرق شدن بارسلونا مقابل ایبار

کد خبر : 86624  |  زمان ارسال : یکشنبه 23 دی 1397
آرتور برزیلی میتواند برابر تیم هایی که فشار زیادی می آورند یک بازیکن کلیدی باشد . او تقریبا هیچگاه توپ را از دست نمیدهد .

اختصاصی بارسا نیوز - قدرت بزرگ ایبار پرس به صورت گروهی است که موجب میشود رقیب توپ را از دست دهد . پس از این اتفاق آنها شروع به حمله میکنند . آرتور یک تضمین برابر آنها خواهد بود .

 

داشتن بازیکن برزیلی در میانه میدان به بارسلونا اجازه میدهد که توپ را داشته باشد . اگرچه ایبار فشار زیادی وارد میکند اما آرتور بازیکنی نیست که توپ را از دست دهد . او تحت شرایط سخت عصبانی نمیشود و تمرکزش را از دست نمیدهد . او این را نه تنها در بارسلونا بلکه زمان حضور در گرمیو نیز نشان داد .

 

همچنین اتصال با مسی نیز مساله مهمی است مانند چیزی که ما در بازی برابر ختافه دیدیم که چگونه آرتور شرایط را برای رسیدن مسی به گل فراهم کرد .

 

معمولا ایبار به رقیب در خطوط جلو فشار بیشتری وارد میکند و هافبک برزیلی بازیکنی است که میتواند بر فشار خط اول غلبه کند و لئو را در پشت مدافعین پیدا و شرایط را برای او فراهم سازد .

 

امشب خواهیم دید آیا آرتور میتواند یک عملکرد قابل توجه دیگر داشته باشد یا نه . این بازیکن برزیلی با ویدال برای قرارگیری در ترکیب اصلی در رقابت است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.