پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ایکاردی لالیگا را نمیشناسد اما میتواند گزینه خوبی برای بارسلونا باشد

کد خبر : 86625  |  زمان ارسال : یکشنبه 23 دی 1397
نظر شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - مذاکرات ایکاردی با اینتر دچار تغییراتی شده است . بیانه هایی که طی روزهای گذشته از سوی نماینده ایکاردی منتشر شده نشان میدهد این بازیکن با سران باشگاه ایتالیایی به مشکل خورده است .

 

در همین حال ایجنت ایکاردی اطمینان داده که دو باشگاه مهم اسپانیایی به مائورو علاقه مند هستند . گفتن چنین چیزی میتواند برای آوردن فشار بیشتر بر باشگاه جهت پذیرش شرایط آنها باشد یا میتوان اینگونه فرض کرد که واقعا رئال مادرید و بارسلونا با نزدیکان ایکاردی در ارتباط هستند .

 

بارسلونا نیاز به یک مهاجم برای پر کردن جای خالی منیر در لیست و یا جایگزینی با سوارز در سال های آینده را دارد . ویژگی های ایکاردی با چیزی که بارسلونا میخواهد متفاوت است . ایکاردی بیشتر یک مهاجم چارچوب شناس است درحالی که بارسلونا به مهاجمی فکر میکند که در کارهای تیمی نیز شرکت کند .

 

علاوه بر این والورده بازیکنی میخواهد که با لالیگا آشنا باشد درحالی که ایکاردی همیشه در ایتالیا بازی کرده است . همچنین گفته میشود رابطه ایکاردی با مسی خوب نیست اما قطعا خیلی هم بد نیست .

 

در هر صورت ایکاردی نکات مثبتی دارد اما مهارت های سوارز قطعا بیشتر است . به طور کلی ایکاردی میتواند مکمل ایده آلی باشد هرچند قیمت او برای مکمل بودن چندان مناسب نیست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.