پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وسوسه کوتینیو توسط منچستر یونایتد

کد خبر : 86628  |  زمان ارسال : یکشنبه 23 دی 1397
منچستر در تلاش برای متقاعد کردن کوتینیو است

اختصاصی بارسا نیوز - کوتینیو دیگر آن ستاره بی نظیر نیوکمپ نیست زیرا او حالا تنها یک بازیکن نیمکت است که در آخرین دیدار بارسلونا در لالیگا تنها 8 دقیقه به میدان رفت .

 

بنابراین عجیب نیست که چنین وضعیتی برای ستاره برزیلی ناراحت کننده است . او شروع به انتخاب گزینه های خود در نیوکمپ و سایر تیم ها کرده است .

 

در اسپانیا و انگلیس ادعای بزرگی در مورد فیلیپه مطرح شده است : پیشنهاد منچستر یونایتد نظر کوتینیو را به خود جلب کرده است .

 

گفته میشود پوگبا با وجود خروج مورینیو همچنان در فکر ترک اولدترافورد است . به همین دلیل شیاطین سرخ به هافبک بارسلونا به عنوان یک گزینه فکر میکنند .

 

موندو دپورتیوو در آخرین گزارش خود مدعی شد که کوتینیو همچنان قصد ماندن در نیوکمپ را دارد اما اگر والورده همچنان او را روی نیمکت قرار دهد احتمالا تصمیم او تغییر میکند .

 

پیشنهاد منچستر یونایتد نیز کاملا وسوسه انگیز است . نمایندگان باشگاه انگلیسی در تلاش برای متقاعد کردن کوتینیو و نمایندگان او جهت تغییر مواضع هستند .

 

در همین حال والورده از کوتینیو حمایت کرد و گفت این بازیکن توانایی تغییر شرایطش را دارد :

بازی با لوانته برای تیم یک بازی خوب نبود . کوتینیو اما در برخی از بازی ها عالی بوده است و امیدواریم که او این مسیر را ادامه دهد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.