پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : پادشاهی مسی و سوارز در اروپا

کد خبر : 86677  |  زمان ارسال : سه شنبه 25 دی 1397
گزارشی از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - این فقط مربوط به لالیگا نیست که مسی و سوارز بهترین گلزنان در آن به شمار میروند بلکه آنها در اروپا نیز با 31 گل زده مرگبارترین زوج محسوب میشوند .

 

زوج امباپه و کاوانی با 25 گل زده پس از زوج مسی و سوارز قرار میگیرند .

 

اما نکته جالب این است که در لیگ جزیره با وجود اینکه تاکنون 3 بازی نسبت به لالیگا بیشتر انجام شده است هیچ زوجی حتی نزدیک به زوج مسی و سوارز وجود ندارد .

 

در انگلستان 2 زوج موفق به زدن 22 گل شده اند : هری کین و سون هیونگ از تاتنهام , محمد صلاح و سادیو مانه از لیورپول . زوج اوبامیانگ و لاکازت از آرسنال نیز 21 گل زده اند .

 

در آلمان تاکنون تنها 17 بازی برگزار شده است . آلکاسر و رویس با 23 گل بهترین زوج بوندسلیگا هستند .

 

در ایتالیا نیز با تعداد بازی مشابه لالیگا زوج رونالدو و ماندژوکیچ با 22 گل بهترین هستند .

 

اینطور بنظر میرسد که خط حمله پاری سن ژرمن بهترین گزینه برای رقابت با مسی و سوارز هستند . اگر مثلث خط حمله پاری سن ژرمن یعنی امباپه , نیمار و کاوانی را در نظر بگیرید آنها در مجموع 36 گل زده اند . مثلث خط حمله بارسلونا شامل مسی , سوارز و دمبله نیز در مجموع 38 گل به ثمر رسانده اند .

 

به لالیگا بازمیگردیم , هیچ تیمی موفق به زدن گل های بیشتری نسبت به زوج مسی و سوارز نشده اند . این 2 مهاجم در مجموع همانطور که اشاره شد 31 گل زده اند . تنها تیم های سویا و سلتاویگو با 31 گل زده با زوج مسی و سوارز برابری میکنند . سایر 17 تیم لالیگا کمتر از 31 گل زده اند . لوانته با 30 گل بسیار نزدیک است .

 

جالب است بدانید مسی به تنهایی به اندازه تیم هی والنسیا , وایادولید , لگانس و هوئسکا در لالیگا گلزنی کرده است . مسی با گلزنی برابر ایبار در لالیگا 17 گله شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.