سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا احساس میکند دی یانگ خیانت کرده است

کد خبر : 86692  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 دی 1397
گزارشی از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - علارقم اینکه فرنکی دی یانگ بارها اعلام کرد علاقه مند به حضور در نیوکمپ است اما گزارش رسانه ها در ساعات گذشته نشان میدهد این بازیکن نزدیک به توافق با پاری سن ژرمن است .

 

دی یانگ مورد علاقه بزرگترین باشگاه های اروپا است . آژاکس به زودی از تور زمستانی بازمیگردد و دی یانگ تصمیم خود را در مورد تیم آینده اش اعلام خواهد کرد .

 

بارسلونا تقریبا 1 سال با دی یانگ و اطرافیان این بازیکن در تماس بوده است . حتی رابرت فرناندز مدیر ورزشی سابق بارسلونا نیز به آمستردام سفر کرد تا با اطرافیان این بازیکن ملاقات کند .

 

اریک آبیدال و پپ سگورا دو تن از مدیران ارشد نقل و انتقالات بارسلونا معقتند که اولویت بارسلونا باید تغییر نسل در خط میانی باشد . به همین دلیل آنها همزمان با فرنکی دی یانگ در فکر انتقال آدرین رابیو هافبک پاری سن ژرمن نیز بودند . بارسلونا نسبت به جذب دی یانگ امیدوار بود زیرا علاوه بر ابراز علاقه این بازیکن به بارسلونا , او بارها به مسی نیز چشمک زده بود .

 

اما در روزهای اخیر ناگهان همه چیز تغییر کرد . به نظر میرسد دنیای فوتبال نیز فریب خورده است . " دی یانگ چیزی را اعلام میکرد که با واقعیت امروز همخوانی نداشت " .

 

در بارسلونا آنها احساس میکنند که مورد خیانت قرار گرفته اند زیرا آنطور که رسانه های نزدیک به پاری سن ژرمن مدعی شده اند این بازیکن قبلا با باشگاه پاریسی در ازای دریافت دستمزد بالاتر توافق کرده است .

 

به نظر میرسد داستان گریزمان اینبار برای فرنکی درحال تکرار است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.