پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آماری : بارسلونا تنها یکبار پس از باخت 2-1 در بازی رفت موفق به صعود نشد !

کد خبر : 86695  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 دی 1397
هر زمان که بارسلونا در بازی های کوپا دل ری با نتیجه 2-1 باخته است آنها در برگشت موفق به کامبک شدند . به جز 1 مورد !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا هفته گذشته برابر لوانته در کوپا دل ری با نتیجه 2-1 شکست خورد . دیدار برگشت پنجشنبه شب برگزار میشود و بارسلونا باید کامبک بزند .

 

اما نباید نگران بود زیرا آمار میگوید بارسلونا از هفت بار در 8 بازی پس از شکست 2-1 مقابل رقیبان در بازی رفت , در  بازیبرگشت کامبک زده است .

 

آخرین بار که بارسلونا با نتیجه 2-1 در بازی رفت باخت و در برگشت کامبک زد به دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در فصل 2015/16 برمیگردد . بارسلونا در بازی برگشت 3-1 پیروز شد و به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کرد .

 

تاریخ به سود بارسلونا است زیرا طبق آمارها بارسلونا تقریبا همیشه پس از شکست 2-1 در بازی رفت به جز یک مورد کامبک زده است .

 

بارسلونا در بازی رفت مقابل لوانته که در تاریخ 10 ژانویه برگزار شد با نتیجه 2-1 در دور رفت مرحله 1/8 نهایی کوپا دل ری باخت . با این حال بارسلونا باید همچنان امیدوار باشد زیرا آمار به سود تیم است .

 

آخرین کامبک بارسلونا به بازی دو فصل قبل مقابل بیلبائو برمیگردد . بارسلونا در بازی رفت 2-1 باخت اما در برگشت با گل های مسی , سوارز و نیمار با نتیجه 3-1 پیروز شد . جالب است بدانید که والورده آن زمان سرمربی بیلبائو بود .

 

تنها بازی که بارسلونا موفق به کامبک نشد !

تنها موردی که بارسلونا پس از شکست 2-1 در بازی رفت کوپا دل ری موفق به کامبک نشده است مربوط به قرن گذشته است . این اتفاق در سال 1930 رخ داد . بارسلونا در بازی رفت 2-1 شکست خورد . در برگشت بارسلونا 4-3 پیروز شد تا نتیجه بازی در مجموع رفت و برگشت 5-5 مساوی شود . بر همین اساس بازی سوم نیز برگزار شد اما متاسفانه بارسلونا 4-0 باخت .

 

در هر صورت این اتفاقات در سال های قبل رخ داده است و بارسلونا نباید لوانته را دست کم بگیرد . به نظر میرسد والورده در این بازی از سیستم چرخشی استفاده نمیکند و به مسی و سوارز بازی خواهد داد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.