پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد جدید گوانگژو برای مالکوم !

کد خبر : 86707  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 دی 1397
باشگاه چینی اصرار دارد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، باشگاه گوانگژوی چین طی چند روز آینده پیشنهاد جدیدی را برای مالکوم وینگر برزیلی بارسلونا ارائه خواهد کرد.

 

اگرچه که مدیر برنامه های مالکوم خروج او را از بارسلونا تکذیب کرده اند و بارسلونا نیز مالکوم را غیر قابل انتقال می داند اما باشگاه گوانگژوی چین برای جذب این وینگر برزیلی اصرار دارد در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات چین تا 28 فوریه باز خواهد بود.

 

طبق گزارش منتشر شده، باشگاه بارسلونا به تمامی باشگاه های علاقه مند به جذب مالکوم اعلام کرده است که این بازیکن فروشی نیست ودر برنامه آبنده باشگاه قرار دارد بازیکنی که در نخستین فصل حضور خود در بارسلونا فرصت چندانی برای بازی کردن به دست نیاورده است.

 

درحال حاضر تنها پیشنهاد رسمی از سوی گوانگژو به ارزش 50 میلیون یورو یعنی 8 میلیون بیشتر از مبلغ خریداری شده بارسلونا ارائه کرده است.

 

تیم فابیو کاناوارو با از دست دادن ریکاردو گولارت به دنبال تقویت توان تهاجمی تیم خود است و از این رو مالکوم انتخاب شده است.

 

طبق گزارش اسپورت، با این حال بارسلونا نیز پرونده خروج مالکوم را برای همیشه نبسته چون می دانند که باشگاه گوانگژو طی چند روز آینده پیشنهاد جدیدی ارائه خواهد کرد در شرایطی که بارسلونا برای خرید فرنکی و ماتیاس از آژاکس به پول نقد نیاز خواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.