پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولتیماتوم بارسلونا به دی یانگ با آخرین پیشنهاد

کد خبر : 86714  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 دی 1397
پیغام بارسلونا برای فرنکی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش انحصاری اسپورت، بارسلونا برای آخرین بار جهت متقاعد کردن فرنکی دی یانگ اقدام خواهد کرد بازیکنی که با پیشنهاد های وسوسه انگیز پاری سن ژرمن و منچسترسیتی نیز مواجه شده که بارسلونا درتلاش است تا فرنکی را از نظر ارائه پروژه ورزشی اطمینان بخش و بازی در کنار مسی متقاعد کند چون به خوبی می داند که از نظر مالی توان رقابت با پاریسی ها و منچستری ها را نخواهد داشت.

 

تازه ترین گزارش ها اعلام می کند که پاری سن ژرمن در رقابت بر سر جذب فرنکی دی یانگ از بارسلونا و منچسترسیتی سبقت گرفته که باعث گیج شدن فرنکی دی یانگ بر سر انتخاب شده است.

 

واکنش بارسلونا به مزایده

 

طبق گزارش اسپورت، پاسخ بارسلونا به مزایده فرنکی در حال حاضر مشخص است که اگر پول بیشتری می خواهد میتواند پاری سن ژرمن را انتخاب کند چون بارسلونا حاضر نیست مبلغی بیش از ارزش فرنکی را پرداخت نماید.

 

در بارسلونا معتقد هستند که فرنکی را باید از نظر ارائه پروژه ورزشی موفقیت آمیز و فصت هایی همچون بازی در کنار مسی متقاعد کنند.

هشدار از سرنوشت نیمار

 

بارسلونا می تواند این پیام را به فرنکی داشته باشد که نیمار علی رغم پرداخت بند آزادسازی 222 میلیون یورویی خود به دنبال خروج از پاریس است چون پروژه ارائه شده به نتیجه نرسیده است.

 

از سوی دیگر نیز پدر فرنکی پیش از این روی انتخاب پروژه ورزشی مناسب در قیاس با وضعیت اقتصادی پیشنهادها تاکید داشته در شرایطی که باشگاه آژاکس به دنبال بهترین پیشنهاد است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.