پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاریس انتخاب اطرافیان دی یانگ با حق کمیسیون نجومی !

کد خبر : 86718  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 دی 1397
حرکت انتقامی ناصر الخلیفی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، بارسلونا پس از برگزاری نشست خود در انتهای ماه دسامبر تصمیم به جذب فرنکی دی یانگ گرفت و نسبت به جذب این هافبک هلندی اطمینان خاطر داشت اما هم اکنون با ارائه شدن پیشنهاد وسوسه انگیز ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه اوضاع تغییر کرده است.

 

طبق گزارش منتشر شده، پیشنهاد اقتصادی پاریسی ها برتر از پیشنهاد بارسلونا است اما فرنکی همچنان روی پروژه ورزشی تمرکز دارد و هنوز پاسخی به پیشنهاد پاری سن ژرمن نداده است.

 

با این حال بارسلونا نیز قصد ریسک کردن ندارد و تا آخرین فرصت برای متقاعد کردن فرنکی تلاش خواهد کرد و او را از دست رفته نمی بینند چون معتقد هستند که پاری سن ژرمن انتخاب فرنکی نیست و انتخاب اطرافیان او به ویژه علی دورسان است.

 

طبق گزارش، مدیران بارسلونا اختلاف نظری اقتصادی بین خود و علی دورسان مدیر برنامه فرنکی مشاهده می کنند که حاضر به پرداخت مبلغی نجومی نیستند مبلغی که پاری سن ژرمن حاضر به پرداخت آن می باشد و از این رو اطرافیان فرنکی او را به سمت پاریس سوق می دهند.

 

طبق گزارش اسپورت، در باشگاه بارسلونا از تلاش پاری سن ژرمن برای جذب فرنکی دی یانگ مطلع بوده اند اما مدیران ورزشی و فنی باشگاه نسبت به جذب فرنکی آرامش خاطر داشتند چون فرنکی شخصا پیراهن بارسلونا را انتخاب کرده بود و بارسلونا درنظر داشت در زمان مناسب وارد مذاکره با باشگاه آژاکس شود که در این بین پاریسی ها ورود پیدا کردند.

 

طبق گزارش، پاری سن ژرمن پس از ناکامی در تمدید با آدرین رابیو و شکست خوردن از بارسلونا روی استراتژی ناکام ذاشتن بارسلونا در خرید فرنکی دی یانگ دست گذاشتند و از همین رو ناصر الخلیفی، مدیر ورزشی باشگاه را روانه آمستردام کرد تا پیشنهادی بیش از پیشنهاد بارسلونا را روی میز آژاکس و فرنکی دی یانگ بگذارد.

 

پیشنهاد پاری سن ژرمن شامل بالاترین نرخ کمیسیون برای نمایندگان فرنکی نیز بوده است که از این رو اطرافیان فرنکی او را به انتخاب پاری سن ژرمن ترغیب می کنند که این باعث سرگیجه فرنکی شده است.

 

طبق گزارش، هم فرنکی و هم خانواده اش درخصوص بهتر بودن پروژه ورزشی بارسلونا شکی ندارند چون سبک بازی فرنکی سازگار با سبک بازی بارسلونا است اما بارسلونا روشن کرده که حاضر به پرداخت مبلغی بیش از مبلغ توافق شده قبلی نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.