پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تونی فریکسا: بارسلونا محروم نمی‌شود اگرچه برای خیلی‌ها هضم 10 باخت در 30 بازی دشوار است!

کد خبر : 86755  |  زمان ارسال : جمعه 28 دی 1397
مدیر اسبق بارسا به رئال مادرید کنایه زد و جریمه احتمالی این باشگاه را به پای تعصبات احتمالی قاضیان نوشت.

طبق گزارش طرفداری - تونی فریکسا، نایب رئيس سابق بارسلونا که وکیل نیز هست می‌گوید این باشگاه نمی‌تواند بابت بازی دادن به چومی از کوپا دل ری حذف شود.

 

بارسا در بازی رفت مقابل لوانته در کوپا دل ری در حالی به چومی بازی داد که او در بازی قبلی تیم دوم کارت زرد پنجم فصلش را هم دریافت کرده بود و به نوعی از بازی بعدی محروم بود. یک قانون (56.1) می‌گوید این محرومیت سبک باید در همان دسته سوم اعمال شود و به دیگر تورنمنت‌ها سرایت نمی‌کند و قانون دیگری (56.3) می‌گوید تا زمانی که بازیکن محرومیتش را پشت سر نگذاشته نمی‌تواند در دیدار دیگری به میدان برود.

 

به گزارش as، تونی فریکسا می‌گوید:

بارسا هیچ تخلفی انجام نداده است. شک نداشته باشید. باید در تفسیر قوانین کاملا شفاف باشیم. در آیین تفسیر قوانین که می‌گوید باید چطور آنها را تفسیر کرد. بعضی‌ها می‌گوید قانون 56.3 حرف متفاوتی نسبت به قانون 56.1 می‌زند. قانون 56.1 است که می‌گوید محرومیت‌های سبک باید در همان تورنمنت اجرا شود. قانون 56.1 قانون کلی است در نتیجه قانون 56.3 که در ذیل آن آمده نمی‌تواند حرف متفاوتی با قانون اصلی و کلی بزند. 

 

هدف کسانی که چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، حذف و محرومیت بارسا نیست بلکه این است که قهرمانی‌های بارسا را غیرقانونی جلوه بدهند اما این طور نیست و باشگاه خلافی مرتکب نشده است. اتحادیه بارسا را محروم نخواهد کرد. برخی تلاش دارند بگویند قوانین برای بازیکنان تیم دوم با تیم اول فرق دارد ولی اساسنامه چنین چیزی نمی‌گوید. با این حال اگر منطق را کنار بگذاریم، هر اتفاقی ممکن است. قاضی اتحادیه می‌تواند ملاحظاتی داشته باشد. قوانین می‌تواند ساده‌تر و شفاف‌تر باشد ولی قوانین همیشه به تفسیر نیاز دارند. مطابق انتظار همیشه هم عده‌ای تفسیر بدی دارند و اینجاست که وارد یک سریال می‌شویم چون برای بسیاری، هضم 10 باخت در 30 بازی دشوار است!

 

گفتنی است اشاره فریکسا در خط آخر به آمار رئال مادرید در فصل جاری است. تصمیم اتحادیه به زودی اعلام می‌شود.


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.