پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونمایی موندو از جزئیات نشست بارسلونا و فرنکی در آمستردام !

کد خبر : 86767  |  زمان ارسال : شنبه 29 دی 1397
تلاش رئیس و مدیران در پرواز روز پنجشنبه

اختصاصی بارسانیوز – پس از گزارش اوریول دومنک از رادیو کاتالونیا مبنی بر پرواز هیاتی از باشگاه بارسلونا به آمستردام هلند، موندو دیپورتیوو پیگیر ماجرا شد و جزئیات بیشتری از شرح داد.

 

طبق گزارش موندو، باشگاه بارسلونا پس از ارائه شدن پیشنهاد هیجان انگیزی از سوی پاری سن ژرمن به فرنکی دی یانگ، راهی آمستردام جهت مذاکره حضوری با بازیکن و مدیر برنامه اش شد که در این گروه اعزامی، جوزپ ماریا بارتومئو، اریک آبیدال، پپ سگورا و رامون پلانس حضور داشتند.

 

طبق گزارش، هیات اعزامی بارسلونا پنجشنبه در آمستردام هلند حضور داشت و با فرنکی و علی دورسان ملاقات کرد که پنجشنبه ساعت 17 به وقت محلی در فرودگاه آمستردام در راه بازگشت به بارسلونا دیده شدند که بنابر گفته شاهدان عینی، در چهره مدیران بارسلونا نشانی از خوشبینی وجود نداشت که بارتومئو، آبیدال، سگورا و پلانس همان شب برای بازی برگشت جام حذفی مقابل لوانته در استادیوم نیوکمپ حاضر بودند.

 

بارسلونا این حرکت را در شرایطی انجام داده که فرنکی پیشنهادهای هیجان انگیزی از پاری سن ژرمن و منچسترسیتی نیز دراختیار دارد که پیشنهاد پاری سن ژرمن همچنان فرنکی را وسوسه می کند.

 

طبق گزارش اورویل دومنک از رادیو کاتالونیا، فرنکی و مدیر برنامه اش بعدازظهر روز گذشته با مقامات باشگاه آژاکس نیز ملاقات کردند.

 

طبق گزارشف بارتومئو خطاب به فرنکی گفته است که او بازیکنی برای آینده باشگاه است به صورتی که لنگله و آرتور نیز از ابتدا بازیکن اصلی تیم نبوده اند که به سرعت به ترکیب اصلی راه یافته اند برخلاف آنکه فرنکی از سوی پاری سن ژرمن تضمین حضور در ترکیب اصلی را دریافت کرده است.

 

بارسلونا در نشست به فرنکی اعلام کرد که پاری سن ژرمن دارای سبکی خاص نیست و بازیکنان و مربیان ان مقطعی هستند و یک تیم مسافرتی محسوب می شود و تضمینی برایش در پاریس وجود نخواهد داشت و از این رو بارسلونا را باتوجه به داشتن فلسفه مشخص برای بازی برایش مناسب تر می دانند.

 

لیونل مسی نیز یکی دیگر از اهرم های مورد استفاده بارتومئو و مدیران برای تحت تاثیر قراردادن فرنکی بوده است. همچنین بیان تجربه موفق هلندی ها در بارسلونا دیگر دلیل مدیران برای تغییر نظر فرنکی بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.