پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دو راهی دی یانگ؛ جوانب مثبت و منفی رفتن به بارسلونا یا پاریس (+ نظرسنجی)

کد خبر : 86779  |  زمان ارسال : شنبه 29 دی 1397
بارسلونا به شدت در تلاش است

اختصاصی بارسانیوز – با قرار گرفتن فرنکی دی یانگ بر سر دو راهی بارسلونا و پاریس، اسپورت به بررسی جوانب مثبت و منفی تصمیم ان هافبک هلندی پرداخت که باید مهم ترین تصمیم دوران حرفه ای خود را بگیرد.

 

در شرایطی که در هلند از توافق سه جانبه پاری سن ژرمن، آژاکس و فرنکی خبر داده شده اما بارسلونا با تلاش جدید خود به متقاعد کرزدن فرنکی دی یانگ امیدوار است.

 

چرا پاری سن ژرمن؟

 

جنبه اقتصادی واضح ترین دلیلی است که می توان تصور کرد چون پاریسی ها نه تنها پول بیشتری به آژاکس و فرنکی می دهند بلکه حق کمیسیون بالاتری را نیز برای نمایندگانش درنظر گرفته اند.

 

پروژه پرستاره پاری سن ژرمن برای فتح لیگ قهرمانان اروپا با حضور کیلیان امباپه و نیمار می تواند با فرنکی به هدف خود نزدیکتر شود.

 

تضمین حضور در ترکیب اصلی یکی دیگر از وسوسه های بزرگ پاری سن ژرمن است که بدون شک در بارسلونا تضمینی برایش وجود نخواهد داشت.

 

چرا بارسلونا؟

 

هماهنگی فرنکی با سبک بازی بارسلونا مهم ترین عامل انتخاب بارسلونا توسط فرنکی درنظر گرفته می شود چون فرنکی رشد یافته فوتبال هلند و باشگاه آژاکس است.

 

بازی در کنار مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال و مزیت بودن در کنار او برای رسیدن به عناوین قهرمانی دیگر دلیل معقول برای پیوستن به بارسلونا به شمار می رود.

 

فتح عناوین قهرمانی از جمله لیگ قهرمانان اروپا در بارسلونا مهیا تر خواهد بود چون پاری سن ژرمن در طول سال های اخیر به صورت مداوم در مسیر فتح اروپا شکست خورده است درحالی که قهرمانی برای بارسلونا به یک عادت بدل شده که نمونه آن شخصیت بارسلونا در جریان کامبک 6-1 مقابل پاریسی ها است.

 

زندگی در گرمای بارسلونا می تواند از لحاظ سبک زندگی بهتر از سرمای پاریس باشد، بارسلونی که حتی برای نیمار همچنان لذت بخش است و او از هر فرصتی برای سفر به بارسلونا استفاده میکند.

 

فرنکی می تواند باتوجه به گذر بوسکتس و راکیتیچ از مرز 30 سالگی به زودی به مرد اصلی میانه میدان بارسلونا طی بازه زمانی 2 تا 3 سال تبدیل شود هرچند که می تواند خیلی زودتر به این مزیت برسد.

 

از نظر شماف تصمیم نهایی فرنکی چیست؟

 

bike trails

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.