پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پذیرایی بدون رحم (+ عکس)

کد خبر : 86786  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 دی 1397
بازی انتقامی روی جلد موندو

اختصاصی بارسانیوز – برخلاف روزنامه اسپورت، موندو دیپورتیوو با اختصاص دادن تصویر روی جلد خود به لیونل مسی با تیتر "بدون رحم" از حس انتقامی بازی رونمایی کرد چون لگانس یکی از دو شکست دور رفت بارسلونا را رقم زده بود.

 

بارسلونا از امشب نیم فصل دوم را استارت خواهد زد و از لگانسی پذیرایی خواهد که در بازی رفت با نتیجه 2-1 شکست خورد و حالا بارسلونا قصد دارد تا انتقام آن شکست را در شرایطی بگیرد که والورده شب گذشته در کنفرانس خود احتمال استراحت به مسی را بابت درپیش بودن دو دیدار حساس حذفی مقابل سویا را رد نکرد.

 

والورده که اعلام نمود در بازی مقابل سویا نیز طبق روال معمول جام حذفی با تمام قوای تیم اصلی به میدان نخواهد رفت و مجددا دست به سیستم چرخشی خواهد زد می تواند در بازی امشب از بعضی ازبازیکنان کلیدی خود کمتر بازی بگیرد چون او به دنبال تمام عناوین قهرمانی فصل جاری می باشد و قصد از دست دادن جام حذفی را ندارد.

 

انتظار می رود که در بازی امشب، بازیکنانی چون سوارز، روبرتو، تراشتگنف پیکه، بوسکتس که در دیدار پنجشنبه مقابل لوانته بازی نکردند به ترکیب اصلی بازگردند و استراحت به سایر ستاره های تیم همچون مسی برسد.

 

 

همچنین یکی دیگر از هیجان های هواداران برای اعلام ترکیب، کوتینیو است که آیا همچنان در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت یا اینکه مجددا روی نیمکت خواهد نشست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.