پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد بزرگ بارسلونا به دی یانگ

کد خبر : 86790  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 دی 1397
پس از ورود بارسلونا به انتقال دی یانگ این بازیکن تصمیم در مورد آینده اش را به تعویق انداخت .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت , ماجرای دی یانگ وارد یک پیچیدگی جدید شد . قرار بود این بازیکن تصمیم خود برای پیوستن به پاری سن ژرمن را اعلام کند اما بارسلونا در آخرین لحظات مداخله کرد و دی یانگ تصمیم گیری در مورد آینده اش را به تعویق انداخت .

 

اسپورت به نقل از منبع دیگری نوشت که قرار بود در روز جمعه جلسه ای بین دی یانگ و باشگاه آژاکس برگزار شود . در این جلسه دی یانگ قصد داشت تصمیم خود در مورد آینده اش را اعلام کند , یعنی دی یانگ قصد داشت تا از بین بارسلونا , پاری سن ژرمن و منچسترسیتی یکی را انتخاب و به آژاکس اطلاع دهد .

 

اینطور تصور میشد که دی یانگ توافق شفاهی با بارسلونا را نادیده گرفته و روی پاری سن ژرمن شرط بسته است . حتی مدیر ورزشی بارسلونا نیز به بارتومئو اعلام کردند که این بازیکن را از دست داده اند .

 

با این حال بارسلونا مجددا به ماجرای انتقال دی یانگ وارد شد و این بازیکن تصمیم خود را به تعویق انداخت . بارسلونا چند روزی وقت بیشتر خریده است تا این بازیکن را راضی کند .

 

در واقع مداخله بارتومئو کلیدی این ماجرا بود زیرا پاری سن ژرمن در حال پیروزی در این رقابت بود . بارتومئو به همراه مدیران ورزشی و یک وکیل به آمستردام سفر کرد تا جلوی توافق دی یانگ با پی اس جی را بگیرد .

 

اسپورت به نقل از رادیو کاتالونیا نوشت بارسلونا پیشنهاد بزرگی به دی یانگ ارائه میکند . بارسلونا تصمیم گرفته تا بیشتر از 75 میلیون یورو به آژاکس بپردازد که از پیشنهاد اولیه خیلی بیشتر است .

 

ورود بارسلونا به ماجرای دی یانگ باعث شد نه تنها پاری سن ژرمن نیز مجبور به ارائه پول بیشتری شود بلکه توانست انتقال را نیز موقتا فلج کند .

 

تصمیم حالا باید توسط دی یانگ گرفته شود و تاریخ اعلام نتیجه مشخص است : هفته آینده !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.