پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تکلیف جایگزین مونیر می تواند امروز مشخص شود

کد خبر : 86812  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 بهمن 1397
شماره 9 نیمکت نشین

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش موندو دیپورتیوو، مدیران فنی و ورزشی باشگاه بارسلونا در حال کار برای یافتن جایگزینی برای مونیر الحدادی در روزهای باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستند تا جایگزینی برای مونیر الحدادی داشته باشند تا لوئیس سوارز بتواند در ادامه فصل فرصت استراحت داشته باشد.

 

در شرایطی که بازی بعدی بارسلونا در جام حذفی خواهد بود و در دو بازی مقابل لوانته، والورده از مثلث دمبله، مالکوم و کوتینیو و همچنین مسی در غیاب سوارز استفاده کرد، مدیران بارسلونا می توانند امروز تکلیف شماره 9 جدید را مشخص کنند چون والورده می خواهد در اسرع وقت مهاجم جدید خود را به خدمت بگیرد.

 

درخواست ارنستو والورده همچون جذب جیسون موریو جذب مهاجمی باتجربه و به ویزه سابقه بازی در لالیگا است تا به سرعت بتواند در خدمت تیم باشد و از سوی دیگر نیز باشگاه قصد هزینه کردن ندارد و به دنبال جذب قرضی به مدت یک نیم فصل است.

 

با کنار رفتن موراتا و کارلوس ولا از برنامه خرید، نمونه هایی همچون هانتلار مهاجم 35 ساله آژاکس و فرناندو یورنته از تاتنهام که در سال پایانی قرارداد به سر می برند باتوجه به شناخت از لالیگا می توانند در دستور کار باشگاه قرار داشته باشند.

 

همچنین اولیویر ژیرو مهاجم چلسی نیز می تواند با ورود هیگواین به خروج از لندن فکر کند اگرچه که سابقه بازی در اسپانیا را ندارد.

 

به هر حال مدیران بارسلونا در تلاش هستند تا در اسرع وقت تکلیف مهاجم جدید را مشخص کنند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.