پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسیدن مثلث MSD به MSN؛ فراموشی نیمار با دمبله

کد خبر : 86849  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 بهمن 1397
رشد عملکرد دمبله

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز در گزارشی به بررسی مقایسه مثلث مسی، سوارز و دمبله پرداخت و آن را با مثلث مسی، سوارز و نیمار مقایسه کرد تا این خبر را بدهد که دیگر مقایسه این دو مثلث عجیب نیست چون با رشد عملکرد مهاجم فرانسوی، نیمار در حال فراموش شدن است.

 

در شرایطی که دمبله در زیر فشار انتقادات بابت بی نظمی هایش قرار داشت، به یک باره دگرگون شد تا هم اکنون با 13 گل در کنار سوارز و مسی مثلث ویران کننده جدیدی را ساخته باشند.

 

پس از بی نظمی های دمبله، خروج نیمار برای هواداران بارسلونا کاملا حس می شد اما عثمان پس از گذشت چند هفته باعث فراموشی وینرگ برزیلی شده است هرچند که به اعتقاد بعضی هنوز خیلی زود است که بتوان در این خصوص اظهارنظر نهایی انجام داد.

 

اولین فصل مسی، سوارز و نیمار در فصل 2015/16 با 50 گل در نیم فصل نخست در تمامی رقابت ها همراه بود و همچنین 23 پاس گل که لئو بابت مصدومیت زانو 14 گل را به ثمر رساند و 5 پاس گل داد و سوارز بیشترین سهم را با 19 گل و 7 پاس گل داشت. نیمار نیز 17 گل و 11 پاس گل را ثبت کرده بود.

 

در فصل جاری نیز مسی و سوارز اینبار با دمبله بدون احتساب بازی با لگانس که اولین بازی دور برگشت لالیگا بود، به عدد 50 گل در نیم فصل اول در کنار 24 پاس گل رسیده اند که 24 گل سهم مسی، 14 گل سهم سوارز و 12 گل سهم دمبله بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.