پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماچین: حتی رئال هم قرعه بارسلونا را نمی خواست

کد خبر : 86863  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 بهمن 1397
پابلو در کنفرانس مطبوعاتی

اختصاصی بارسانیوز - در آستانه دیدار فرداشب بارسلونا مقابل سویا در سانچز پیزخوان، پابلو ماچین سرمربی سویا در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از دیدار حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

 

پابلو ماچین با دشوار دانستن کار صعود برای هر دو تیم اعلام کرد که بارسلونا نیز کار را پیچیده می بیند و همچنین بیان کرد که هیچ تیمی در این دور قرعه بارسلونا را نمی خواسته و ان ها نیز مایل نبودند با بارسلونا مواجه شوند.

 

پابلو ماچین درخصوص این بازی حساس گفت:

می خواهیم در هر بازی بجنگیم و مطمئنا نیز بارسلونا کار را در این دور پیچیده می بیند. هیچ کدام از تیم های این دور نمی خواستند با قرعه بارسلونا مواجه شوند اما اگر فردا بازی را پیروز شویم گام بزرگی را خواهیم برداشت.

 

تغییر شیوه بازی تیم؟

ایده ما این است که روی سبک خود وفادار باشیم. تیمی باشخصیت داریم که می تواند به مصدومیت ها و تغییرات در شیوه بازی واکنش نشان دهد. هسته تیم پابرجاست.

 

دعوت از هواداران؟

فکر نمی کنم نیاز به درخواست من باشد چون هواداران همیشه در کنار تیم بوده اند و واضح است که در مقابل بارسلونا نیز برای حمایت و کمک به تیم خواهند آمد.

 

قرعه بارسلونا؟

هنگام قرعه کشی هیچ تیمی بارسلونا را نمی خواست اما درنهایت این قرعه ما است. باید بهترین بازی خود را ارائه دهیم و در فوتبال هرچیزی امکان پذیر است. بهترین تیم را راهی زمین خواهیم کرد و وقتی بازی تمام شود به بازی برگشت فکر نمی کنیم بلکه به بازی در لالیگا خواهیم اندیشید. فکر می کنم که بارسلونا نیز ما را نمی خواست. اگر بتوانیم صعود کنیم، عالی خواهد شد.

 

درخشش مسی مقابل سویا؟

خب نمی توانیم تک تیراندازی برای بیهوش کردنش بگذاریم. باید به صورت تیمی متوققش کنیم. بارسلونای بدون مسی هم خوب بازی می کند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.