پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئیس ساسولو: منتظر پیشنهاد بارسلونا برای سنسی هستیم؛ همکاری بیشتری خواهیم داشت !

کد خبر : 86873  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 بهمن 1397
استفانو سنسی

اختصاصی بارسانیوز - درحالی که بارسلونا رسما کوین پرینس بواتنگ را از باشگاه ساسولو به صورت قرضی جذب کرد اما رئیس این باشگاه ایتالیایی از رد و بدل شدن بازیکنان بیشتری بین دو باشگاه در آینده خبر داد و استفانو سنسی هافبک دفاعی 23 ساله تیمش را به بارسلونا لینک نمود.

 

جیووانی کارنوالی رئیس باشگاه ساسولوی ایتالیا دراظهارنظری درخصوص انتقال کوین پرینس بواتنگ به بارسلونا گفت:

می توانیم در آینده با بارسلونا همکاری بیشتری داشته باشیم. این هدف ما است و شرایط بسیار خوبی داریم. بارسلونا به چندین بازیکن ما علاقه مند است و ما هم به برخی از بازیکنان جوانشان علاقه مندیم. می توانیم کارهای زیادی را با هم انجام دهیم.  امروز همه بابت خروج بواتنگ ناراحت هستند اما مطمئن هستم که در آینده فرصت های زیادی برای توسعه این مشارکت خواهیم داشت. سنسی مورد ستایش باشگاه های زیادی در ایتالیا و خارج از کشور قرار گرفته، بیایید ببینیم که بارسلونا پیشنهاد خواهد داد یا که نه.

 

سنسی در فصل جاری با انجام 17 بازی، 1 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل نیز داده است بازیکنی که در تابستان 2016 از چزنا به ساسولو پیوست و حتی به تیم ملی ایتالیا نیز با عملکرد خوبش رسید.

 

سنسی در ایتالیا به عنوان سرجیو بوسکتس جدید نام برده می شود بازیکنی که در نبردهای تن به تن موفق است و به خوبی دفاع می کند. این در شرایطی است که بارسلونا برای پست هافبک دفاعی در حال تلاش برای جذب فرنکی دی یانگ است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.