پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مشخص شد : دستمزد دی یانگ در بارسلونا . قول بارتومئو برای راضی کردن فرنکی !

کد خبر : 86888  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 بهمن 1397
نظر شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش ها امروز هیئتی از بارسلونا که در راس آن بارتومئو است به آمستردام سفر میکنند تا مذاکره نهایی برای فرنکی دی یانگ جهت انتقال به نیوکمپ را انجام دهند .

 

در ابتدا پیشنهادی 75 میلیون یورویی برای این انتقال توسط بارسلونا به طرف هلندی ارائه شد اما در نهایت بارسلونا مجبور شد با توجه به ورود باشگاه های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی رقم پیشنهادی خود را به 90 میلیون یورو افزایش دهد .

 

اما دی یانگ در بارسلونا چقدر دستمزد میگیرد ؟

تلگراف هلند که یکی از رسانه های محلی معتبر است مدعی شد دستمزد فرنکی در بارسلونا سالانه 16 میلیون یورو خالص ( بدون مالیات ) است . این مبلغ شامل 10 میلیون یورو دستمزد خالص در سال + 6 میلیون یورو پاداش است . مبلغ پاداش در صورت کسب جام های قهرمانی و اجرای برنامه های ورزشی مانند رسیدن به هدف مشخص در تعداد بازی انجام شده پرداخت خواهد شد .

 

بارتومئو چگونه دی یانگ را راضی کرد ؟

همچنین گفته شده بارتومئو در آمستردام به هافبک 21 ساله قول داده تا او تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی تیم شود . مدیر بارسلونا برای متقاعد کردن فرنکی به او وعده داده تا در فصل آینده به صورت منظم در ترکیب حضور خواهد داشت . در صورتی که این وعده درست باشد به نظر میرسد حداقل 2 هافبک بارسلونا از تیم جدا میشوند که احتمالا دنیس سوارز یکی از آنهاست . نفر دوم مشخص نیست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.