پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا : بارسلونا با تصمیم جدید والورده به قهرمانی در اروپا نزدیک تر شد !

کد خبر : 86898  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 بهمن 1397
سیاست جدید ارنستو والورده در مورد بازی دادن به ستاره آرژانتینی تضمین میکند که او در لحظات مورد نیاز تعیین کننده ظاهر شود .

اختصاصی بارسا نیوز - مارکا نوشت : وقتی یکشنبه والورده هشدار داد که از این به بعد مسی را بیشتر روی نیمکت خواهیم دید بلوف نمیزد .

 

والورده سه شنبه اقدام به خارج کردن مسی از لیست بازی مهم در کوپا دل ری با سویا کرد .

 

چنین حرکتی از سوی مربی میتواند در هر تیم دیگری و یا تحت مربیگری هرکسی به جز والورده باعث ایجاد جنجال بزرگی شود اما ارنستو به خوبی موفق به کنترل این وضعیت شده است .

 

به طور کلی مسی نیز مانند هر بازیکنی دوست دارد در تمام دقایق هر مسابقه بازی کند اما والورده به ستاره آرژانتینی کمک کرد تا او متوجه اهمیت کنترل دقایق بازی خود شود زیرا در این صورت او میتواند در بازی های مهم فصل با انرژی بیشتری به میدان برود .

 

 

مسی بارزترین مثال است اما در واقع او تنها بازیکنی که قرار است تحت سیستم چرخشی بازی کند نیست بلکه سوارز و بوسکتس نیز چنین شرایطی دارند .

 

بر کسی پوشیده نیست که بزرگترین خواسته بارسلونا در این فصل کسب لیگ قهرمانان است و آبی و اناری ها در این فصل همه چیز را برای پایین کشیدن رئال مادرید از اروپا انجام میدهند .

 

تاکنون دیدن مسی روی نیمکت تنها در بازی های انگشت شماری اتفاق افتاده است اما همه علائم نشان میدهد که استراحت مسی در بازی های بعدی بیشتر خواهد شد .

 

بازی امشب بارسلونا مقابل سویا در واقع چهارمین بازی است که مسی در این فصل استراحت میکند . مسی قبلا برابر اینتر و 2 بازی دیگر کوپا دل ری ( لئونسا و لوانته ) نیز استراحت کرده بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.