پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

با فرنکی دی یانگ بیشتر آشنا شوید !

کد خبر : 86904  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 بهمن 1397
دی یانگ را چقدر میشناسید ؟

اختصاصی بارسا نیوز - فرنکی دی یانگ با قراردادی 5 ساله به بارسلونا پیوست . چقدر او را میشناسید ؟

 

طبق گزارش وب سایت رسمی بارسلونا , دی یانگ متولد 5 مه سال 1997 در آرکل ( هلند ) است و یکی از استعدادهای آینده دار اروپا محسوب میشود . او در 21 سالگی پس از اثبات خود به عنوان یک بازیکن عالی و همه کاره که توانایی بازی خوانی و ارسال پاس های عالی دارد به بارسلونا پیوست .

 

 این بازیکن کار خود را از آکادمی باشگاه ویلم دوم آغاز کرد اما پس از آنکه یک سال در تیلبورخ ( شهری در هلند ) بود مورد توجه آژاکس قرار گرفت و در سال 2015 به این باشگاه پیوست و در ابتدا برای تیم ذخیره آژاکس در " جوپیلر لیگ " به میدان رفت .

 

پس از یک سال , او برای اولین بار به تیم اول آژاکس دعوت شد و در فینال لیگ اروپا در سال 2017 برابر منچستر یونایتد نیز برای دقایقی بازی کرد . او کم کم تبدیل به بازیکن ثابت ترکیب آژاکس شد و در نهایت نیز تبدیل به مهره مهمی برای ماشین آژاکس شد .

 

دی یانگ به عنوان هافبک دفاعی یا هافبک تهاجمی بازی میکند . او دید فوق العاده دارد که به او این امکان را میدهد تا پاس های بسیار مناسبی ارسال کند و این او را تبدیل به بازیکن کاملی برای بازی ساز مرکزی میکند .

 

دی یانگ آخرین هلندی بارسلونا است اما پیوستن بازیکنان هلندی به این تیم یک سنت طولانی و البته موفقیت آمیز است . اگر به عقب بازگردیم بازیکنانی نظیر یوهان کرایوف بزرگ که در سال 1973 به بارسلونا پیوست یا بازیکنان دیگری همچون رونالد کومان , پاتریک کلایورت , فرانک دی بوئر را مشاهده میکنیم که بخشی از تاریخ باشگاه را تشکیل میدهند . یاسپر سیلسن دروازه بان فعلی بارسلونا نیز هلندی است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.