پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بند آزادسازی قرارداد فرنکی دی یونگ با بارسلونا 400 میلیون یورو خواهد بود

کد خبر : 86911  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 بهمن 1397
جدا کردن دی یونگ از بارسلونا در سال‌های آتی نیاز به یک هزینه چند صد میلیونی خواهد داشت.

طرفداری - بارسلونا در ادامه روند گنجاندن بندهای آزادسازی هنگفت در قرارداد بازیکنان جدیدش، برای فرنکی دی یونگ نیز بندی 400 میلیون یورویی گذاشته است.

 

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسا پس از ماه‌ها تلاش و مذاکره، نهایتا امروز کار خرید دی یونگ را تمام کرد و رسما این هافبک 21 ساله هلندی را از آژاکس به خدمت گرفت. فعلا خبری از معارفه و مراسم مربوط به آن نخواهد بود و همه چیز در تابستان رخ می‌دهد. با این حال باشگاه اگرچه در بیانیه رسمی‌اش رقم بند آزادسازی دی یونگ را اعلام نکرد اما تصمیم گرفته درست مثل کوتینیو و دی یونگ، بند 400 میلیون یورویی روی هافبک جدیدش بگذارد تا دست دیگر باشگاه‌ها از او دور بماند.

 

خرید دی یونگ حداکثر برای بارسلونا 86 میلیون یورو آب خواهد خورد که البته این منوط به فعال شدن بندهای پاداشی قرارداد او است که مجموع روی 11 میلیون یورو تنظیم شده است. هنوز اطلاع دقیقی از جزئيات این بندهای پاداشی در دست نیست. منابع نزدیک به بارسلونا مدعی هستند بارسا در ملاقات اخیرش، پیشنهاد مالی بهتری نسبت به پیشنهاد قبلی‌اش به دی یونگ نداده و ارقام همان چیزهایی است که پیشتر به این بازیکن و ایجنتش پیشنهاد شده بود. در آن زمان بارسا دستمزد سالانه 8 میلیون یورویی به دی یونگ داده بود و مشخص نیست این پیشنهاد در روزهای اخیر بهبود پیدا کرده یا خیر.

 

ترجمه : سایت طرفداری


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.