پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یانگ: پاری سن ژرمن بهترین انتخاب بود اما بدون تضمین به بارسلونا می روم

کد خبر : 86923  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 بهمن 1397
با سوارز ارتباط برقرار کردم

اختصاصی بارسانیوز - فرنکی دی یانگ هافبک هلندی باشگاه آژاکس که از تابستان آینده رسما بازیکن بارسلونا خواهد بود پس از امضای قرارداد با بارسلونا، از رد کردن پروژه پاری سن ژرمن به عنوان بهترین پیشنهاد حرف زد.

 

فرنکی که رویای بازی در بارسلونا داشت درنهایت علی رغم پروژه وسوسه انگیز پاری سن ژرمن به قلب خود پشت نکرد و درخصوص انتخاب خود گفت:

پروژه و نمایه پاری سن ژرمن فوق العاده است و احتمالا بهترین انتخاب برای من محسوب می شد چون تیمی جوان دارند که توسط سرمربی فوق العاده ای هدایت می شود و به من جهت رشد بابت دراختیار داشتن فرصت بازی کمک می کرد اما بدون هیچ تضمینی به بارسلونا می روم چون حتی با سرمربی بارسلونا نیز حرف نزده ام. بارسلونا در صدر فوتبال است و شاید به تیم دیگری منتقل نشوم. هیچ کس می تواند به شما در بارسلونا تضمین بازی کردن بدهد و باید خودتان را ثابت کنید.

 

بوسکتس؟

سرجیو احتمالا بهترین بازیکن جهان در پست خودش است. بارسلونا به من گفت که من را برای بازی در تمامی پست های میانه زمین مناسب می بینند. خودم را اثبات خواهم کرد.

 

بازی در کنار مسی؟

البته که فوق العاده است و همه از علاقه من به او باخبر هستند و مدت هاست که دنبالش می کنم اما تابحال با او بازی نکرده ام. او یکی از انگیزه هایم برای انتخاب بارسلونا بود.

 

اما تردید داشتی

واقعیت همین است چون بازیکنان زیادی در هافبک دارند و همه نیز در سطح بالایی هستند. از بارسلونا به من قولی نداده اند اما آرام هستم. می خواهم به بارسلونا بروم و بازیکنی کلیدی شوم. همانطور که گفتم شاید پاریس برایم بهترین انتخاب بود و لیگ 1 فشار زیادی نداشت و راحت تر پیشرفت می کردم اما بارسلونا رویای من بود.

 

فرنکی همچنین اعلام کرد که با سوارز در تماس بوده است.

با سوارز از طریق واتس آپ ارتباط برقرار کردم و همین طور یاسپر سیسلن که در تیم ملی کنارم بود. آن ها سعی نکردند من را متقاعد کنند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.