پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

این بارسلونای آینده است ؛ می پسندید؟

کد خبر : 86940  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 بهمن 1397
آینده سازهای بارسلونا در انتظار ماتیاس دی لیخت

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا پس از یک دهه خوشبختی با بوسکتس، ژاوی و اینیستا از سال 2015 نیاز به تغییر نسل در میانه زمین را احساس کرد که با خروج اینیستا به اوج رسید و به نظر می رسد که در حال حاضر الگوی باشگاه در میانه زمین برای برنامه ای دراز مدت و 10 ساله شکل گرفته است.

 

بارسلونا پس از جذب آرتور به عنوان اینیستا و ژاوی جدید حالا با فرصت دادن به ریکی پویگ از تیم دوم و اضافه شدن رسمی کارلس آلنا به تیم اصلی جانشین های ژاوی و اینیستا را معرفی کرده و هم اکنون جانشین سرجیو بوسکتس را نیز خریداری کرد.

 

فرنکی دی یانگ در مصاحبه پس از عقد قرارداد با بارسلونا اعلام کرد که برای کوتاه مدت باید با سرجیو بوسکتس در پست هافبک دفاعی رقابت کند اما او توانایی بازی در قلب خط دفاع و هر سه پست میانه زمین را همچون ریکی پویگ دارا است و حالا نسل جدید بارسلونا بازیکنانی چند پسته محسوب می شود.

 

بارسلونا در قلب خط دفاع نیز با دراختیار داشتن لنگله 23 ساله به همراه ژن کلایر تودیبو و اومتیتی خود را برای 1 دده بیمه کرده و در فاز تهاجمی از عثمان دمبله در کنار مالکوم سود می برد که مالکوم تاکنون موفق به اثبات خود نشده است.

 

بارسلونا هم اکنون برای دفاع های چپ و راست نیز روی میراندا و موسی واگوئه سرمایه گذاری می کند و تنها در پست مهاجم نوک باید به فکر جایگزینی برای لوئیس سوارز باشد و البته مسی که جایگزین شدنی نیست.

 

و نسلی که درانتظار ماتیاس دی لیخت برای جانشینی پیکه به سر می برد.

 

آیا این بازیکنان، نسل موفق را رقم خواهند زد؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.