پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رابیو در اولویت برنامه نقل و انتقالاتی بارسلونا

کد خبر : 86944  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 بهمن 1397
جذب فرنکی با رابیو منافاتی ندارد

اختصاصی بارسانیوز - درحالی که پس از جذب رسمی فرنکی دی یانگ توسط بارسلونا هم اکنون گمانه زنی ها و شک و تردید درخصوص باقی ماندن آدرین رابیو در برنامه خرید بارسلونا شکل گرفته است اما اسپورت اعلام کرد که بارسلونا علی رغم جذب فرنکی دی یانگ، همچنان روی اضافه کردن آدرین رابیو به تیم خود اصرار دارد و فرنکی عامل بازدارنده در جذب رابیو محسوب نمی شود.

 

طبق گزارش اسپورت، بارسلونا به صورت موازی برنامه خرید هر دو بازیکن را در ماه های اخیر جلو برده چون موفقیت در جذب هیچ کدام از ان ها تضمین شده نبود و هم اکنون نیز بارسلونا پس از جذب فرنکی قصد دست کشیدن از رابیو را ندارد و همچنان در اولویت برنامه نقل و انتقالاتی است اگرچه که دیگر اولویت مطلق محسوب نمی شود.

 

طبق گزارش، در باشگاه بارسلونا بر این اعتقاد دارند که تمام کارهایی که لازم بوده برای جذب رابیوصورت بگیرد انجام شده و باشگاه قصد افزایش دستمزد و بسته پیشنهادی خود را ندارد.

 

از سوی دیگر مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام وارد عمل شده تا رابیو را برای اضافه شدن به تیمش متقاعد کند در شرایطی که بارسلونا پیش از این از طریق اریک آبیدال به رابیو و مادرش اعلام کرده که این هافبک فرانسوی بخشی از پروژه بارسلونا در آینده خواهد بود.

 

هم اکنون بارسلونا صرفا منتظر پاسخ رابیو بدون بهبود بخشیدن پیشنهاد است که این مدت را بابت عزادار بودن خانواده رابیو بابت درگذشت پدربزرگش صبر کرده اند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.