پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلبا: بارها به میراندا گفته ام که صبور باشد؛ با انریکه حرف نزدم

کد خبر : 86960  |  زمان ارسال : شنبه 6 بهمن 1397
جوردی بهترین ورزشکار سال 2018 کاتالونیا

اختصاصی بارسانیوز جوردی آلبا بهترین ورزشکار سال 2018 کاتالونیا در مصاحبه با روزنامه اسپورت درخصوص مسایل مختلف مورد سوال قرار گرفت که یکی از ان ها بحث خوان میراندا و کوکوریا مدافعان چپ لاماسیا بود.

 

در شرایطی که میراندا به عنوان جانشین آلبا انتخاب شده، آلبا اعلام کرده که بارها با او صحبت داشته است.

 

بارسلونا باید دفاع چپ جذب کند؟ میراندا و کوکوریا را چطور می بینی؟

این دو خیلی جوان هستند. بارها با میراندا حرف زده ام و رابطه خوبی نیز با کوکوریا دارم چون قبلا خیلی با ما تمرین می کرد. به میراندا گفته ام که باید صبور باشد، سعی می کنم با او حرف بزنم چون خیلی جوان است و درنهایت من هم در 23 سالگی به بارسلونا امدم و ورود به تیم کار آسانی نیست. بارسلونا باشگاه بسیار مهمی است که توان روحی و بدنی وحشیانه ای را می طلبد. او بازی خوبی داشت و همه بچه های اکادمی می خواهند یاد بگیرند و مطمئنا میراندا نیز بابت توانایی ها و مدل بازی خود به خوبی کار خواهد کرد

 

ریکی پویگ در تمرینات نیز خوب است؟

بله اما درنهایت جوانتر ها باید صبور باشند. شما یک بازی خوب انجام میدهید و از بیرون تمجیدهای زیادی دریافت می کنید و من فکر می کنم که باید آرامش داشته باشند تا آرام آرام پیش بروند و درنهایت دیر یا زود فرصت به آن ها نیز می رسد.

 

به مانند مسی معتقد هستی که باید بیشتر روی آکادمی سرمایه گذاری کرد؟

بله مشخصا من هم علاقه مندم اما باید نتیجه هم بدهد. آکادمی خیلی خوبی داریم و بازیکنان جذابی در هر رده وجود دارد اما تکرار می کنم که راه یافتن به تیم اصلی بارسلونا کار آسانی نیست.

 

بازگشت به تیم ملی؟ از دعوت نشدنت اذیت شدی؟

صادقانه فکر می کردم شایستگی اش را داشتم. ما از دشواری کار باخبریم اما به شخصه همیشه به خودم ایمان داشتم و درنهایت اگر شایستگی ا را داشته باشید دعوت می شوید. بازیکنان زیادی وجود دارند که خودشان را سزاوار حضور در تیمملی می بینند. من چندین سال در تیم ملی بوده ام و با دو بار دعوت نشدن و بازگشت در آخرین دور بازی های ملی اهمیت بودن در تیم ملی را درک کرده ام و این در زمان بازنشستگی ام نیز رخ خواهد داد و ان موقع اهمیت بازی کردن در این روزها را درک خواهم کرد. به همین دلیل می خواهم از تک تک لحظات کنونی فوتبالی ام لذت ببرم.

 

با انریکه صحبت داشتی؟

نه، درنهایت تصمیم با سرمربی است. سرمربی به بهترین ها می نگرد و هیچ صحبتی درخصوص دعوت نشدنم نداشتیم. وقتی که به تیم ملی برگشتم همه چیز عالی بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.