پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا درخواست دی لیخت از رایولا !

کد خبر : 86970  |  زمان ارسال : شنبه 6 بهمن 1397
بارسلونا حالا بیشترین شانس را دارد

اختصاصی بارسانیوز - با انتقال فرنکی دی یانگ به بارسلونا و در شرایطی که ماتیاس دی لیخت هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته و به نظر می رسد سرنوشت خود را به دست مینو رایولا مدیر برنامه خود سپرده، از بارسلونا به عنوان محتمل ترین مقصد این مدافع هلندی نام برده می شود که می تواند به بازی در کنار فرنکی ادامه دهد.

 

موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد بردن ماتیاس دی لیخت، از رد نشدن جذب او توسط بارسلونا خبر داد در شرایطی که مینو رایولا بزرگ ترین چالش بارسلونا در راه جذب ماتیاس بابت پرتنش بودن رابطه با او محسوب می شود و از این رو جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا می تواند یک بار دیگر ماجرا را مدیریت کند.

 

طبق گزارش، ماتیاس دی لیخت از مینو رایولا خواسته است تا بارسلونا را در اولویت مذاکرات خود قرار دهد چون قصد دارد در کنار دوست خود فرنکی دی یانگ به بازی کردن ادامه دهد در شرایطی که یوونتوس، پاری سن ژرمن و منچسترس سیتی نیز در تلاش برای جذبش هستند. 

 

طبق گزارش، از باشگاه بارسلونا گزارش شده که هر روز با ماتیاس دی لیخت درارتباط هستند و از این رو بارسلونا بیشترین شانس برای برای جذب او خواهد داشت.

 

این در شرایطی است که یوونتوس در تماس با مینو رایولا در تلشا بوده تا از پابرجا بودن میل ماتیاس برای انتقال به یوونتوس مطلع گردد که هم اکنون با رابولا در مذاکره جهت انتقال ماتیاس و پوگبا به سر می برند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.