پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

استراتژی تغییر نسل در بارسلونا و رئال مادرید

کد خبر : 86974  |  زمان ارسال : شنبه 6 بهمن 1397
طعم الکلاسیکوهای آینده

اختصاصی بارسانیوز – با انتقال رسمی فرنکی دی یانگ به بارسلونا و اضافه شدن بازیکن جوان دیگری به تیم که ای بار هماهنگ با سبک و فلسفه بازی بارسلونا است، مارکای مادرید به بررسی روند تغییر نسل در دو باشگاه بزرگ اسپانیایی پرداخته است.

 

درحالی که بارسلونا هزینه های گزافی را برای بازیکنان جوان تکامل یافته تر پرداخت می کند، رئال مادرید مبالغ کمتری را برای بازیکنان کمتر ستاره تر پرداخت می کند که البته از پتانسیل بالایی برخورداار هستند.

 

هزینه بارسلونا

 

عثمان دمبله (21 سال)

 

 

این مهاجم فرانسوی به عنوان دارنده قهرمانی جام جهانی، دومین خرید گران قیمت تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می رود که به عنوان جایگزین نیمار به عنوان بازیکنی سرعتی و همه کاره در فاز تهاجمی خریداری شد.

 

آرتور (22 سال)

 

 

او خریدی ریسکی برای بارسلونا باتوجه به رشد یافتن در فوتبال برزیلی به عنوان جایگزینی برای ژاوی و اینیستا محسوب می شد که درنهایت جواب داد بازیکنی که باعث تعجب مسی شد و 30 میلیون یورو هزینه ثابت برداشت.

 

مالکوم (21 سال)

 

 

دیگر برزیلی جذب شده توسط بارسلونا در پسنت وینگر مالکوم است که برخلاف آرتور شروع خوبی در بارسلونا نداشت در حالی که 41 میلیون یورو برایش پرداخت شد و حتی کار او به شایعات خروج قرضی از بارسلونا نیز کشید.

 

کارلس آلنا (21 سال)

 

 

آلنا محصول لاماسیا است که به عنوان بازیکنی با چشم انداز وسیع با مصدومیت رافنیا به تیم اصلی اضافه شد و حالا تجربه بازی در لیگ قهرمانان را نیز دارد بازیکنی که ارنستو والورده او را می پسندد و نیرویی جدید برای بارسلونا در خط هافبک در کنار آرتور محسوب می شود.

 

ریکی پویگ (19 سال)

 

 

او یکی دیگر از محصولات لاماسیا است که انتظارات زیادی از او می رود و به عنوان اندرس اینیستای جدید در اولین نمایش های رسمی خود با لباس بارسلونا خیره کننده بوده است هرچند که ممکن است برای به دست آوردن فرصت بازی باتوجه به خریدهای جدید و در پیش روی بارسلونا همچون ویدال، آلنا، فرنکی دی یانگ و رابیو مجبور به خروج قرضی گردد.

 

فرنکی دی یانگ (21 سال)

 

 

هافبک جدید بارسلونا یکی از از آینده دار ترین هافبک های خلاق فوتبال جهان محسوب می شود که رشد یافته آکادمی مشهور آژاکس است و تقریبا از آینده خود در نیوکمپ مطمئن خواهد بود چون بارسلونا 86 میلیون یورو برایش هزینه خواهد کرد.

 

بالو تابلا (19 سال)

 

 

بارسلونا بالو را در کانادا استعدادیابی کرد و این وینگر ساحل عاجی را از مونترال به خدمت گرفت بازیکنی که در لیگ MLS درخشید و در تابستان در تور پیش فصل بارسلونا حضور داشت.

 

 

هزینه رئال مادرید

 

آسنسیو (23 سال)

 

 

جذب او به عنوان یکی از بزرگ ترین معامله های فوتبال اسپانیا شناخته می شود چون تقریبا 4 میلیون یورو برایش پرداخت شد درحالی که هم اکنون کمی کمتر از 100 میلیون یورو قیمت دارد.

 

دنی سبایوس (22 سال)

 

 

دنی در کنار رئال مادرید از بارسلونا نیز پیشنهاد داشت و به عنوان یکی از بزرگ ترین استعدادهای فوتبال اسپانیا از بتیس راهی مادرید شد و رئال 16 میلیون یورو برایش پرداخت کرد و اگرچه توسط زیدان زیاد به حساب نمی آمد اما به تیم ملی اسپانیا و همچنین تیم رئال سولاری راه یافت.

 

مارتین اودگارد (20 سال)

 

 

مارتین در 16 سالگی با شهرتی عظیم  به رئال پیوست و رئال مادرید تقریبا از سد تمام غول های اروپایی برای جذبش گذشت و پس از درخشش در رئال کاستیا باشگاه تصمیم به انتقال قرضی او به ویسته هلند گرفت.

 

وینیسیوس (18 سال)

 

 

علی رغم تجربه کم، رئال مادرید 45 میلیون یورو برای وینیسیوس 18 ساله پرداخت کرد و این هزینه باعث شد تا رئال او را به تیم اصلی اضافه کند.

 

رودریگو (18 سال)

 

 

به مانند وینیسیوس، رئال 45 میلیون یورو نیز برای رودریگو پرداخت کرد در شرایطی که به عنوان بازیکن سانتوس، علاقه بارسلونا را نیز دراختیار داشت و اخیرا رقیب امباپه در رقابت برای کسب جایزه بهترین بازیکن جوان جهان حضور داشت.

 

براهیم دیاز (19 سال)

 

 

براهیم جدیدترین چشم انداز رئال مادرید محسوب می شود که از منچستر سیتی با 17 میلیون یورو در این ژانویه جذب شد که اولین خود را نیز در تیم اصل انجام داد.

 

آندری لانین (19 سال)

 

 

دروازبان جوان اوکراینی در تابستان قبل با 8.5 میلیون یورو جذب شد که رئال برای جذب او از سد لیورپول و رم گذشت. او هم اکنون به صورت قرضی در لگانس حضور دارد.

 

رگیلون (22 سال)

 

 

بازیکن آکادمی رئال مادرید به عنوان یک بازیکن مهم در این فصل پس از افت عملکردی ماسلو، چندین بار در ترکیب تیم ظاهر شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.