پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جشنواره گل تیم دوم با هت تریک کارلس پرز (+ جدول)

کد خبر : 86980  |  زمان ارسال : شنبه 6 بهمن 1397
هت تریک مهاجم جوان

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونای بی در رقابت های Segunda División B در یک دیدار مهیج در نیمه دوم با نتیجه 5-1 از سابادل گذشت که کارلس پرز موفق به ثبت هت تریک شد.

 

پس از اینکه شاگردان پیمنتا در دقایق ابتدایی نیمه اول از حریف عقب افتادند، کارلس پرز در دقیقه 11 کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

در نیمه دوم، کارلس پرز در دقایق 52 و 64 گل های دوم و سوم بارسلونای بی را به ثمر رساند و کویادو و ویلاراسا در دقایق 69 و 83 دو گل دیگر را به ثمر رساندند.

 

 

نحوه صعود به دسته بالاتر

 

دسته دوم با 4 گروه 20 تیمی دنبال می شود به صورتی که 4 تیم صدرنشین در 4 گروه در مرحله نیمه نهایی به صورت رفت و برگشت بازی خواهند کرد که دو تیم پیروز و راه یافته به فینال مستقیما راهی دسته اول خواهند شد.

دو تیم شکست خورده نیز به پلی آف دوم شامل 12 تیم در رتبه های دوم تا چهارم در 4 گروه اضافه خواهند شد به صورتی که این 12 تیم در اولین مرحله پلی آف به 6 تیم کاهش می یابند و با اضافه شدن 2 تیم صدرنشین شکست خورده 8 تیم را جهت برگزاری دور دوم یا یک چهارم نهایی تشکیل خواهند داد که از این 8 تیم دو تیم راه یافته به فینال پلی آف، 2 تیم دیگر صعود کرده را تشکیل خواهند داد تا در مجموع 4 تیم راهی دسته اول شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.