پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جزئیات پیچیده خرید مشترک امرسون توسط بارسلونا و بتیس !

کد خبر : 86982  |  زمان ارسال : شنبه 6 بهمن 1397
گزینه خرید در دست بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، بارسلونا با باشگاه های اتلتیکو مینیروی برزیل و رئال بتیس بر سر انتقال قرضی امرسون به بتیس طی قراردادی 3 ساله با دراختیار داشتن بند خرید 12 میلیون یورویی به توافق رسیده است و امیدوار است که جزئیات زمانی این انتقال را طی روزهای آینده نهایی کند.

 

طبق گزارش، طراحی این انتقال بدین صورت است که امرسون در این پنجره به صورت قرضی راهی رئال بتیس شود که دارای بند خرید 12 میلیون یورویی در تابستان خواهد بود که این مبلغ توسط باشگاه بتیس با کمک باشگاه بارسلونا پرداخت خواهد شد که بارسلونا سهمی از امرسون در آینده خواهد داشت تا یک قرارداد پیچیده بین سه باشگاه رقم بخورد که برنامه بارسلونا جهت بهره مندی از امرسون برای آینده است.

 

طبق گزارش، باشگاه بتیس می تواند حداقل 1 فصل ونیم از امرسون استفاده کند و پس از آن بارسلونا و بتیس بر سر آینده بازیکن به توافق خواهند رسید.

 

امرسون بجز بارسلونا و بتیس مشتریان دیگری نیز داشته که این دو باشگاه اسپانیایی برای از دست ندادن او به توافق مشترکی رسیده اند و این انتقال می تواند در هفته آینده میلادی یعنی از روز دوشنبه نهایی شود.

 

طبق گزارش، باشگاه اتلتیکو مینیرو قصد فروش امرسون در این پنجره را ندارد چون در این صورت بخشی از مبلغ انتقال به شرکت اسپانسری امرسون خواهد رسید درحالی که اگر انتقال در تابستان انجام شود تمام 12 میلیون یورو به باشگاه مینیرو خواهد رسید که بارسلونا بخشی از این پول را پرداخت خواهد کرد چون اعتقاد دارد امرسون ارزش این سرمایه گذاری را خواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.