پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هشدار کارلس پرز به مالکوم !

کد خبر : 86989  |  زمان ارسال : یکشنبه 7 بهمن 1397
ستاره های لاماسیا درب تیم اصلی را می کوبند

اختصاصی بارسانیوز - شب گذشته تیم دوم بارسلونا با برتری 5-1 مقابل سابادل با به راه انداختن جشنواره گل خبرساز شد در دیداری که کارلس پرز مهاجم جوان تیم دوم تحت هدایت گارسیا پیمنتا موفق به ثبت هت تریک شد تا هم اکنون او نیز راه حلی برای تیم اصلی برای ارنستو والورده باشد.

 

در شرایطی که بارسلونا در ژانویه به دنبال جذب مهاجمی جایگزین برای مونیر الحدادی بود و درنهایت بواتنگ را به صورت قرضی به مدت 6 ماه پس از جواب ندادن مالکوم در این پست به خدمت گرفت حالا کارلس پرز نیز به عنوان یک چپ پای گلزن، درب تیم اصلی را کوبیده و در انتظار فراخوانده شدن از سوی والورده به سر می برد که اسپورت این بازیکن را خطری برای مالکوم توصیف کرد.

 

طبق گزارش اسپورت، کارلس پرز با به ثمر رساندن 3 گل با پای چپ خود نشان داد که والورده همچنان راه حل هایی برای تیم اصلی در آکادمی دارد که پس از هت تریک خود اعلام کرد:

در تیم دوم هستیم که کارمان را به خوبی انجام دهید تا شاید با حضور افرادی از مدیریت باشگاه برای دیدن بازی بتوانیم توجه تیم اصلی را جلب کنیم.

 

خاویر گارسیا پیمنتا نیز در تمجید از کارلس پرز گفت:

او بازیکنی است که به خوبی از جناح راست برای زدن ضربه با پای چپ به داخل می زند و در جناح چپ نیز به خوبی کار می کند و بازیکنی است که گزینه های بیشتری را در حمله فراهم می کند

 

کارلس هم اکنون با 6 گل بهترین گلزن تیم دوم است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.