پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: تلاش کوتینیو را دوست دارم؛ می خواهیم سویا را حذف کنیم

کد خبر : 87004  |  زمان ارسال : یکشنبه 7 بهمن 1397
ارنستو در مصاحبه پس از بازی

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در هفته 21 لالیگا با 2 گل مقابل ژیرونا به برتری دست یافت که والورده در کنفرانس پس از بازی حضور یافت.

 

والورده پس از بازی گفت:

در نیمه اول و ابتدای نیمه دوم دچار مشکل بودیم، ژیرونا فشار می اورد و از توپ هایی که از دست می دادیم فرصت های خوبی برای گلزنی به دست می آوردند و به همین دلیل آرتور را روانه زمین کردیم چون توانایی کنترل توپ را دارد هرچند که 10 نفره نیز شده بودند. 3 امتیاز باارزشی بوده چون بازی بسیار دشواری بود. پس از اخراج نیز 3 دقیقه ای خوب بودند. هدف ما از ابتدای بازی کنترل میانه زمین بود.

 

جام حذفی؟

در فرم خوبی قرار داریم و خوشحالیم اما رقبا رحم نمی کنند. باید خودمان را برای جام حذفی آماده کنیم. هدف ما صعود مقابل سویا است.

 

کوتینیو؟

چیزی که در مورد کوتینیو دوستش دارم این است که همیشه تلاش می کند. او امروز فرصت هایی برای گلزنی داشت که این برای ما خوب است. امروز دو موقعیت تک به تک با دروازبان حریف داشت که گل نکرد

 

سویا؟

بازی امروز برایمان حیاتی بود چون دربی به شمار می رفت و ژیرونا نیز تیمی عالی داشت و حالا باید ببینیم که چطور اماده جام حذفی خواهیم شد. چهارشنبه بازی داریم و می خواهیم صعود کنیم.

 

استراحت با 3 بازی در 6 روز؟

هم اکنون فقط به سویا فکر می کنیم و می خواهیم صعود کنیم.

 

بازی به سمدو به جاری روبرتو؟

سمدو بازیکنی قدرتمند است و ما نیز از همه استفاده می کنیم. درخصوص روبرتو احتیاط کردیم چون دو بازی پیاپی انجام داده بود و در این فصل مشکلات عضلانی مکرری برایش به وجود امده است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.