پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت؛ چلسی به دنبال راکیتیچ برای تابستان

کد خبر : 87030  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 بهمن 1397
چلسی هر زمانی که بارسلونا موافقت کند اقدام خواهد کرد

اختصاصی بارسانیوز - پس از اینکه ایوان راکیتیچ در مراسم شب گذشته گالای موندو دیپورتیوو اعلام کرد که درخصوص آینده خود آرامش دارد و می خواهد در بارسلونا بماند، اسپورت او را امروز به چلسی لینک کرد و اعلام نمود که شیرهای آبی لندن، ایوان را برای تابستان می خواهند و هر زمان که بارسلونا با فروش او موافقت کند برای جذبش اقدام خواهند کرد.

 

این در شرایطی است که ایوان راکیتیچ پس از مسی کلیدی ترین بازیکن ارنستو والورده محسوب می شود چون پس از رسیدن پیشنهاد وسوسه انگیز در تابستان گذشته برای این هافبک کروات از سوی پاری سن ژرمن که ایوان ان را رسما تایید کرده بودف والورده موفق شد تا ایوان را برای ماندن متقاعد کند.

 

طبق گزارش، حالا چلسی هدف گذاری مشابهی روی راکیتیچ برای تابستان آینده کرده چون احتمال می دهد که بارسلونا پس از جذب فرنکی دی یانگ و ورود احتمالی آدرین رابیو تصمیم به فروش راکیتیچ بگیرد.

 

طبق گزارش، انتظار می رود که بارسلونا جهت تامین هزینه های سنگین مالی به ویژه هزینه بالای جذب ماتیاس دی لیخت نسبت به فروش راکیتیچ علاقه مند باشد و از همین رو باشگاه های بزرگ اروپایی روی خرید این هافبک کروات هدف گذاری می کنند چون در کنار چلسی باشگاه های دیگری چون منچستر یونایتد و آرسنال نیز علاقه مند به جذب او هستند.

 

 

با این حال راکیتیچ شخصا به خروج فکر نمی کند چون از شرایط زندگی شخصی و حرفه ای خود در بارسلونا بسیار راضی و راحت است بازیکنی که در تابستان گذشته پیشنهاد 90 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برایش رد شد درحالی که بند آزادسازی 125 میلیون یورویی دارد.

 

ولی با این حال علی رغمبه فروش نرفتن راکیتیچ توسط بارسلونا که به خواسته والورده بود، حتی اگر راکیتیچ مایل به ماندن در بارسلونا باشد اما در شرایطی که به زودی 31 ساله خواهد شد، بارسلونا می تواند با توجه به تامین بودجه مالی و کاهش ترافیک در خط هافبک او را مجبور به خروج کند.

 

طبق گزارش، تمام طرفین در حال حاضر روی فتح عناوین قهرمانی تمرکز کرده اند و درانتهای فصل روی این موضوع صحبت خواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.