پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

بارتومئو: اینکه فرنکی پروژه ما را بدون تضمین انتخاب کرد به معنی عملکرد خوب مدیریتی ما است

کد خبر : 87059  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 بهمن 1397
رئیس به عملکرد خود می بالد

اختصاصی بارسانیوز - با جذب شدن فرنکی دی یانگ توسط بارسلونا بی شک کسی خوشحال تر از جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا نیست که در فصل قبل و پس از خروج نیمار درحال غرق شدن بابت نارضایتی ها جهت برکنار شدن با امضای هواداران بود که حالا پس از جذب دمبله و کوتینیو با پیروزی در نبرد با ناصر الخلیفی و منچسترسیتی در راه جذب فرنکی دی یانگ به ساحل آرامش رسیده است.

 

از این رو بارتومئو پیروزی در جذب فرنکی دی یانگ را مدیون عملکرد خوب باشگاه طی سالیان اخیر می داند چون پروژه باشگاه منجر به انتخاب فرنکی شد و در این خصوص گفت:

اولا خوشحالم که بازیکنی با چنین کیفیتی روی پروژه بارسلونا دست گذاشت و آن را انتخاب کرد. این بدین معنی است که نه فقط حالا بلکه از سالیان قبل، به خوبی کار کرده ایم که پروژه ورزشی ما می تواند بازیکنانی با کیفیتی همچون فرنکی دی یانگ را مجذوب خود کند بازیکنی که از نظر سبک و درک فوتبالی با انچه که در بارسلونا طی سال ها در جریان است مطابقت دارد. این یکی از شباهت های بارسلونا با باشگاه آژاکس است. فلسفه بسیار مشابهی بین دو باشگاه وجود دارد و ما مثل برادرانی برای هم هستیم و فرنکی فرزند این فلسفه است. خیلی خوشحالم که برای پیوستن به بارسلونا موافقت کرد و این چالش را پذیرفت چون بازی کردن در بارسلونا کار آسانی نیست اما ما پروژه ای را برای حال و آینده آماده کرده ایم که هواداران نتیجه اش را خواهند دید. فرنکی بازیکنی متفاوت است و ما نیز بازیکنان متفاوت را در تیم خودمان می خواهیم که نیاز ما را درک کنند.

 

پشیمانی تیاگو و نیمار از ترک بارسلونا استدلالی برای شما جهت متقاعد کردن فرنکی بود؟

مهم ترین چیز این بوده که درک کرد که پروژه بارسلونا چه از نظر شخصی و چه ورزش حرفه ای کمک حالش خواهد بود . اینکه بارسلونا فراتر از یک باشگاه است. بارسلونا دارای ارزش های مخصوص به خود، چون آکادمی ها و ظرفیت های انسانی و هواداران است که همه این ها برای رقم زدن تاریخ موثر خواهند بود و فرنکی نیز آماده است تا بخشی مهم از تاریخ باشگاه باشد. 

 

جذب دی لیخت پس از فرنکی؟

در حال حاضر مدیران برای ماه ژانویه کار می کنند و هرگز مشخص نیست که در ماه های آینده برای بستن تیم فصل اتی چه اتفاقی خواهد افتاد. در زمان مناسب و اگر چیزی وجود داشته باشد در مورد آن حرف خواهیم زد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.