پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توصیه اشنایدر به فرنکی برای انتخاب بارسلونا

کد خبر : 87084  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 بهمن 1397
متحد مادریدی بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز - وسلی اشنایدر بازیکن هلندی سابق رئال مادرید پس از انتقال فرنکی دی یانگ به بارسلونا اعتراف کرد که به هموطن خود در تصمیم گیری جهت ترجیح دادن بارسلونا به پاری سن ژرمن تاثیرگذار بوده است و از انتخاب او ابراز خوشحالی کرد.

 

وسلی اشنایدر درخصوص صحبت با فرنکی دی یانگ گفت:

در صحبت با فرنکی دی یانگ، من نظر خودم را بیان کردم. فوتبال اسپانیا برای او بهتر است چون فوتبال فرانسه فیزیک است و امیدوارم بارسلونا فوتبال فرنکی را بهبود بخشد. اینکه فرنکی پاری سن ژرمن را انتخاب نکرده تصمیمی بسیار عاقلانه است. او به تیم بزرگی می رود و حتی در تمرین نیز می تواند خیلی چیزها بیاموزد پس حتی نتواند در بارسلونا در چند ماه نخست زیاد بازی کند هم برایش خوب خواهد بود. در پاری سن ژرمن ریسک بیشتری وجود دارد و ممکن بود زمان بیشتری برای وفق یافتن نیاز باشد.

 

من متقاعد شده ام که فرنکی توانایی موفقیت در بارسلونا را دارد چون از نظر سبک بازی کاملا متناسب بارسلونا است. قضیه دمبله و کوتینیو نشان داد که هزینه زیادی برای خریدتان تصمینی برای بازی کردن محسوب نمی شود پس هر هفته باید در بالاترین سطح باشید. شاید با این انتقال گران قیمت کل دنیا در موردش حرف میزنند اما فرنکی پسر فوق العاده ای است که روی پای خودش می ایستد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.