پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس تودیبو؛ رویای کودکی من تحقق یافت، اومتیتی الگوی من است

کد خبر : 87107  |  زمان ارسال : جمعه 12 بهمن 1397
انتقال 1 میلیونی با بند آزادسازی 150 میلیون یورویی / آبیدال: تودیبو استعداد زیادی دارد

اختصاصی بارسانیوز - ژن کلایر تودیبو مدافع فرانسوی 19 ساله بارسلونا پس از انجام تست های پزشکی صبح امروز، ظهر امروز با امضای قرارداد رسما به بارسلونا پیوست و پس از حضور در نیوکمپ در کنفرانس خود حاضر شده است.

 

در ابتدای کنفرانس جوردی مستره اعلام کرد:

تودیبو تا سال 2023 با ما قرارداد امضا کرده و دارای بند آزادسازی 150 میلیون یورویی است. او پیشنهادات زیادی از باشگاه های بزرگ داشت درحالی که تنها 19 سال سن دارد.

 

هزینه انتقال؟

یک میلیون یورو به اضافه 2 میلیون یورو متغیر

 

ریکاوری اومتیتی؟

او در تلاش است تا بازگردد و باتوجه به شرایطی که دارد نمی توانیم در مورد آینده اش حرف بزنیم و باید وضعیت امروزش بررسی شود. بدیهی است که بازیکن مهمی برای ما است.

 


 

آبیدال:

تودیبو بازیکن بااستعدادی است اگرچه که تجربه زیادی ندارد و کار ما نیز یافتن استعدادهاست. تودیبو پتانسیل بالایی دارد. اجازه دهید که با فلسفه ما آشنا شود. درست است مکه مدافعان میانی زیادی داریم اما وقتی که جیسون موریو آمده بود، تولوز از مذاکره انتناع ورزیده بود. رضایت از فصل باید در انتهای فصل با فت عناوین حاصل شود. وظیفه ما این هست که همیشه به بازار توجه داشته باشیم و استعدادها را جذب کنیم.

 

تودیبو بازیکن تیم اصلی؟

ما او را برای تیم اصلی جذب کرده ایم و فقط این را می دانیم که می تواند بازی کند چون بازیکنی تازه وارد است و باید خودش را وفق دهد و باید به او کمک کنیم.

 

افزایش فرانسوی های تیم؟

ما به ملیت خاصی توجه نمی کنیم و مهم برنامه ریزی برای ساختن تیم است. پیدا کردن بازیکنانی با مشخصات بازی بارسلونا دشوار است و بااین حال فرانسه و برزیل بازارهای بزرگی برای جذب بازیکن هستند و ما به برآورده کردن نیازهایمان فکر می کنیم.

 

جذب دی لیخت؟

ما 6 مدافع میانی داریم و حالا در مورد بازیکنان خودمان حرف می زنیم. او بازیکن ما نیست و خواهیم دید.

 

کیفیت تودیبو؟

او بازیکنی است که توانایی بازی در چند پست را دارد، بازیکنی بلند قامت و بسیار جوان است. بازی با پای خوبی دارد. می گویید که تنها 10 بازی در تولوز داشته اما وقتی بازی او را می بینید تصور دیگری پیدا می کنید. خب ما هم اینجا هستیم تا به پیشرفتش کمک کنیم.

 


 

تودیبو:

اول از همه باید بگویم که از بودن در اینجا خیلی خوشحالم. رویای کودکی من تحقق یافت و از بودن در کنار مدیران بارسلونا در حضور خانواده ام بسیار افتخار می کنم.

 

الگوی فوتبالی؟

اومتیتی الگوی من است، قهرمان جهان است و مطمئن هستم که در اینجا به من کمک خواهد کرد.

 

پوشیدن شماره 6 ژاوی؟

از بچگی من ژاوی را با این شماره در بارسلونا دیدم و این شماره ای مهم برای باشگاه است که امیدوارم از عهده اش برآیم.

 

صحبت با والورده؟

هنوز حرف نزده ام اما فکر می کنم در تمرین بعهدازظهر حرف بزنیم.

 

تمدید نکردن با تولوز؟

وضعیت پیچیده ای بود. به عنوان یک بازیکن می خواهید که بازی کنید اما من بارسلونا را انتخاب کردم تا در کنار بزرگ ترین بازیکنان جهان باشم نه اینکه لزوما فعلا در ترکیب اصلی باشم.

 

بازی مقابل رئال در جام حذفی؟

لزومی ندارد و خواسته حتمی من نیست. اینجا هستم تا ر انتهای فصل عناوین قهرمانی را جشن بگیرم. می خواهم از ماههای نخست حضورم در اینجا یاد بگیرم و پیشرفت کنم. همه توانم را ارائه خواهم داد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.